Fredag.


Ännu en kylig morgon.....-12 grader och mulet.
Det blir en dag med snabba rastningar och inomhusmys.
Förkyldningen vill inte ge sig riktigt vilket är irriterande men
svullnaden jag haft i överarmen de sista dagarna har i alla fall
gått ner.
Det gäller att fokusera på det possitiva.=)
Igår bestämde jag mig för att jag inte alls måste skicka
handgjorda julkort till alla släkt och vänner utan vissa får helt
enkelt köpta julkort.
Nu behöver jag inte stressa med julkorten längre vilket gör att
jag hinner pyssla med annat också.
Jag har både Toffifeeaskar och tändsticksaskar som ligger här
och väntar på att bli dekorerade.
Det känns otroligt bra....pyssel ska vara rogivande inte
stressfullt.
Jag blir helt klart klokare med åren.=)

Ni kommer väl ihåg PaperMaze adventskalender.
Idag visar Leia hur man dekorerar ljus med stämplar.
Kika in och låt er inspireras.
Nu ska jag sätta igång lite julmusik och ta mig en kopp te.
Ha en myspysig dag!




Kommentarer
Postat av: Eleonora

Idag är jag seg och än just nu kl 12.30 har jag inte kommit någonstans!! Sov knackigt i natt och steg därför upp senare. Sedan har jag frukosterat, duschat och bloggat. NU MÅSTE ja sätta fart.



Bra beslut det där med handgjorda julkort!!!! Det ska inte vara ett tvång. Du är ju business-women så det räcker väl med att producera för försäljningsstatistiken.



Hoppas du och A får en mysig andra Advent och att sessorna också har det gott. Kramis till dig min vän

2010-12-03 @ 12:29:55
URL: http://konvaljen.blogspot.com
Postat av: AnnikaS

Det klart att man inte måste skicka handgjorda julkort till alla. Skapandet ska vara roligt och avkopplande! Så det var klokt av dig att fokusera på annat istället.

kram Annika

2010-12-03 @ 15:12:24
URL: http://annikas-kreativa-sida.blogspot.com/
Postat av: Lisbet

Vilket klokt beslut! Ju äldre man blir desto förståndigare blir man också. Man gör mer och mer sånt som är roligt. Bra att pyssla med sådant som man vill för stunden.

Och kanske ett kort emellanåt :)



Ha en skön fredagskväll!



kram

2010-12-03 @ 16:51:23
URL: http://www.lisbet-carpediem.blogspot.com
Postat av: Anna

Ta bort "måste" ut vokabuläret. Det har jag lärt mig idag. Sätt dit "jag vill" istället.

Va roligt att se Ella vaken :-)

Ha en skön helg.

2010-12-03 @ 17:05:12
URL: http://anna-exlibris.blogspot.com
Postat av: Znogge

Hoppas att du fått en lugn och avkopplande kväll. Själv fastnade jag vid "På spåret" och nu ser resten av familjen Idol.



Kram

2010-12-03 @ 21:40:44
URL: http://znogge.wordpress.com/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0