Tisdag.


Grått och trist även idag men det regnar åtminstone inte.
Inte just nu i allafall.
Känner mig som överkörd av tåget idag men det är bara
att gilla läget för värre kommer det att bli.
Hösten är alltid jobbig och ändå är det min favorit årstid.
Jag gillar att kura inomhus...tända ljus och dricka te.
Mysa med vovvarna under en pläd i soffan läsandes en
bra bok.
Gå omkring i tjocksockor och kofta.
När man gjort klart för vintern i trädgården så är hösten
så härligt kravlös sen.
Nu ska jag göra mig en kopp te och tända lite ljus.
Det är en bra start på dagen tycker jag.=)
Ha en mysig dag!

Kommentarer
Postat av: Znogge

Hösten kan vara riktigt fin. Speciellt den höga och klara luften men regnet, det är inte lika kul.



Här har det varit en härlig sommardag med besök på stranden och sköna bad.



Kram

2010-08-10 @ 16:41:30
URL: http://znogge.wordpress.com/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0