Onsdag.


Det är så lätt att se på prinsessorna vad de tänker.
Här ger Vilda mig lägg av nu matte jag vilar ju blicken.=)
Det är inte lika mörkt på himlen idag så kanske vi klarar
oss från regn.
Gråmulet är det dock men det har slutat blåsa.
Igår hade jag och vovvarna en riktig mysdag med tända
ljus.
Jag fick både Ikea katalogen och nya numret av Magnolia
Ink med posten så det blev mycket bläddrande och en
och annan kopp te.
Idag måste jag göra lite nytta här hemma.
Jag ska tvätta och stryka lite.
När jag mår som nu så är det inget annat att göra än att
lyssna på kroppen och ta lite i taget.
Det tar tid att vänja sig vid att det är en sämre period nu.
Även om jag kommer att ha en del bättre dagar så vet jag
ju att det kommer att bli en lång och jobbig höst och vinter.
Trots det så älskar jag den här tiden och är det bara stabilt
väder kan jag må ganska bra ändå.
Nej nu ska jag försöka reka igång kroppen så jag får lite
gjort här.
Ha en fin dag alla!

Kommentarer
Postat av: Znogge

Vilken underbar min som Vilda visar upp!



IKEA-katalogen lär vara tråkig sa mina kollegor som fick den igår. Får väl bilda mig en egen uppfattning!



Kram

2010-08-25 @ 17:43:56
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Anna ..

Underbar bild..som jag helt faller för..:)

2010-08-25 @ 17:44:28
URL: http://filipendula.blogg.se/
Postat av: Marina

Vad tyckte du om IKEA katalogen??Jag tyckte den var rörig och tråkig!

2010-08-25 @ 18:31:31
Postat av: LillBlomman

Ja, de är för goa dina vovvar! Vad mkt fina julkort du gör! Är också sugen på att börja! Jag är helt slut efter tre dagars inskolning både mentalt och fysiskt. Kund ekännas bättre får jag väl erkänna men Viggo tycker att det är rätt kul. Kramar!

2010-08-25 @ 20:06:01

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0