Kort och en award.


Ett kort utan rubrik med en av de nya magnoliastämplarna
jag köpt.
Även papperet kommer från Magnolia.


Jag blev otroligt glad imorse när jag upptäckte att jag fått
en  award av Maria.
Mest glad blev jag förstås över hennes fina motivering.
Känner mig lite för trött nu för att orka göra detta på rätt
sätt så jag fuskar lite och ger awarden vidare till alla er 
som läser min blogg.
Ni är mer än värd den.

Nu ska jag vila mig efter en härlig dag i Annicas sällskap.
Vovvarna har redan intagit soffan men jag ska nog kunna
få plats jag också.=)
Ha en skön kväll! 

Kommentarer
Postat av: Annica

Awarden är du värkligen värd. Dina kort är fantastiska! Man kan titta på dom flera gånger och se nya detaljer och nyanser varje gång.

Och kortet på bilden var ett tydligt bevis på det.

Tack för en underbar dag! Efter en timmes slummer på soffan så ska jag nu måla lite till toner av Åsa Jinders ljuvliga musik. Nu har jag ju gråtit klart så då riskerar jag inte att blöta ner pappret! ;-)

KRAM!!!

2010-04-29 @ 20:55:42
URL: http://afroditeskrypin.blogg.se/
Postat av: Lisbet

Ditt kort pryder köksbordet hos oss. Jag missade veckans utlottning, har inte hunnit hälsa på. Nu så roligt att läsa lite bakåt! Dina hundar är nog såna personligheter, härliga miner och kroppsställningar... :)

Underbart vackert kort!

Får jag bara ta den där awarden?

kram

2010-04-29 @ 21:35:37
URL: http://www.lisbet-carpediem.blogspot.com
Postat av: Nina

Grattis till awarden!



Kraaaaaaaaaaaaaam!

2010-04-29 @ 21:37:41
URL: http://ninalindh.blogspot.com

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0