Fredag.


Ser ut att bli en fin fredag.
Solen skiner och dotten kommer på besök.
Jag hoppas att det blir så pass varmt att vi kan sitta ute
och fika.
Ella vill inte alls vara inne när solen skiner.
Helst sitter hon som på bilden eller så påtar hon på i
trädgården.

På söndagkväll ska jag,min mor och min bästa vän till
Stöde kyrka på konsert.
Åsa Jinder håller en vårkonsert där så nu ska jag äntligen
få höra henne spela live.
Om det är fler som är intresserad av att gå så börjar den
klockan 18.
Nu ska jag försöka komma igång här.
Ha en härlig dag alla!



Kommentarer
Postat av: Ninni

Klart hon vill vara ute när det är fint väder, vem vill inte det!



Åsa Jinder skulle jag gärna lyssna på men lite långt att åka..ha en fin dag,kramen

2010-04-23 @ 09:15:26
URL: http://ninni.blogg.se/
Postat av: Eleonora

Visst är det skönt att det blir varmare! Gott för dina vovvar också, som kan gosa på altanen. Här ska gosas runt med dammsugaren, sedan promenad i solen och sedan skönhetspyssel(?) med mig själv.



Har glömt gratulera dottern till körkortet. Starkt! Det lär bli svårare och svårare för varje år. Jag kan förstå att hon är stolt och glad över "lappen".



Min väninna blev verkligen sååå glad över det mycket personliga kortet. Det var också så elegant. Senare kommer jag nog in med en beställning på ett bröllopskort till henne, bara jag vet säkert. Det måste också vara något speciellt exklusivt - och får givetvis kosta därefter.



Nu måste jag sätta fart här. Lyckans du som får höra Åsa - hur går det med hennes skivomslag förresten? Har inte varit inne på hennes blogg på evigheter. Må så gott i vårsolen och många kramar!

2010-04-23 @ 10:25:16
URL: http://konvaljen.blogspot.com
Postat av: Lisbet

Nog är det konstigt... man kan se på Ella vad hon tänker. Funderar över våren, snön som smultit och hon njuter i fulla drag.

Ha en skön fredagskväll!

2010-04-23 @ 16:37:48
URL: http://www.lisbet-carpediem.blogspot.com
Postat av: Ann Catrine

Hoppas jag hinner med att åka till Stöde, det var länge sedan jag hörde henne live.

Premiärfika utomhus i Silje idag med familjen, varmt när solen visade sig, men väldans kyligt annars...



Ha en fin kväll ;-)

2010-04-23 @ 16:53:35
URL: http://mormormu.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0