Torsdag.


Gårdagen blev inte så lugn som jag tänkt men så är
det ibland.
A var ledig igår så då passade vi på att åka på
Dressman och ekipera honom lite......eller snarare
mycket.=)
Nu har han så han klarar sig ett tag vilket känns bra
eftersom han inte alls gillar att shoppa.
Själv köper ja sällan en massa kläder samtidigt utan
handlar lite då & då.
Igår när vi ändå var på Birsta så sprang jag in på
Zizzi för att köpa ett par leggings till mig och kom ut
med en jacka och leggings.=)
En jättesnygg och varm parkas till vintern.
Idag ska jag dock lägga pengar på tråkigare saker
nämligen tandläkarbesök.
Ett ont måste.
Ikväll ska jag och min bästa vän ut och shoppa
doppresent för på söndag är vi bjudna på dop.
Vi vet vad vi ska köpa så det kommer inte att ta så
lång tid att fixa det.
Känns skönt eftersom mina leder är riktigt onda nu.
Mamma är snäll och skjutsar mig till tandläkaren så
jag slipper åka buss vilket underlättar en hel del.
Jag ska nog fixa även den här dagen och imorgon
kan jag vila massor.
Ha en skön dag!


Kommentarer
Postat av: Cicci

Hoppas att doppresentshoppingen kan ta udden lite av den hemska tandläkarvärken. Huga!

Ta det lite lugnt trots alla måsten idag.

Kramiz

2009-09-03 @ 08:40:04
URL: http://ciicciiha.blogg.se/
Postat av: Eleonora

Vilken ståtlig bild på Ella!

Det kommer att gå så bra så hos tandläkaren så var inte orolig i onödan! Trevlig dag A och du hade igår med shopping till honom. Och du gjorde fynd också med jackan. En skön vinterjacka är A och O. I morgon kan du vila ut igen och låta lederna komma till ro, så att du orkar med dopet på söndag. Och du .... skippa fredagsstädningen va´ så du inte blir sämre. Tänker på dig och skickar med en stor lyckatillhostandläkarenkram

2009-09-03 @ 09:04:04
URL: http://konvaljen.blogspot.com
Postat av: Monica

Zizzi har mycket snyggt hittade den butiken på Svinesund ( grensen) till Norge )

-Men tydligen finns den inte i Stockholm?

Kan du inte fråga nästa gång!!

Kram ;)

2009-09-03 @ 12:01:36
URL: http://bloggoholicen.blogspot.com/
Postat av: Znogge

Visst ja, det var i dag! Nu håller vi tumme och tass för att det ska gå enkelt och smidigt.



Kul att hitta en jacka när man bara har planerat in leggings. Men så är det ofta tycker jag.



Kram!

2009-09-03 @ 14:31:29
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Annica

Hoppas att det gått bra för dig idag och att du inte är helt slut. Du måste ju få njuta av shoppingturen också!

KRAM!

2009-09-03 @ 17:12:36
URL: http://afroditeskrypin.blogg.se/
Postat av: Mari Andersson

Så skönt att det gick bra hos tandläkaren. Nu är det väl ett tag till nästa gång.

Ser att du verkligen varierar dig med julkorten. Mycket härlig inspiration. Jag får väl ta tag i mina julkort oxå, men först har jag en mässa och även en del beställningar på smyckespåsar att göra.



Kramar / Mari

2009-09-03 @ 20:23:04
URL: http://maradesign.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0