Torsdag.


Idag är det nästan storm här vilket inte mina leder gillar
alls....ondare än ont har jag.
Bara att gilla läget och vila kroppen.
Jag tycker jag inte gjort annat hela veckan än att vila
men det är bara att acceptera att jag är inne i en sämre
period nu igen.
Förkyldningen gör säkert inte saken bättre.
Usch vad jag känner mig gnällig.=(
Idag ska A lämna bilen på service vilket inte lär bli billigt
men det är ju ett måste.
Skönt att få det gjort nu innan vintern.
I och för sig är han inne på att byta bil men vi får se hur
det blir......i förhållande till det är ju en service billig.
Nu ska jag göra mig en kopp te och se om det kan lindra
hostan.
Ha en härlig dag alla!

Kommentarer
Postat av: ejmis

Det blåser för fullt här också men solen skiner i alla fall till och från.

Ha en fin dag!

2009-09-17 @ 09:44:24
URL: http://ejmis.blogg.se/
Postat av: Eleonora

O du min lilla stackars vän, jag önskar såå att du skulle få vara värkfri, men som du säger sätter väl förkylningen sina spår också.



A kan få köpa min bil (haha) Den har jag nu lagt ut på Blocket. Håll tummarna för mig att den blir såld.

Skickar titet värmande styrkekramar!!

2009-09-17 @ 11:54:37
URL: http://konvaljen.blogspot.com
Postat av: Anonym

Usch hostar du än!! Och ont har du..tråkigt tråkigt!



Men det var en väldigt vacker bild...ja lite träningsvärka har jag allt idag..säkert ännu värre i morrn..haha



Ha en fin dag..kramen

2009-09-17 @ 13:01:20
Postat av: Anonym

Oj då det var Ninni..sitter på jobbat och smygbloggar tala inte om det för nån!

2009-09-17 @ 13:02:06
Postat av: Znogge

Vissa saker bli alltid dyra. Dit hör tandlälarbesök och service på bilen! Men båda tyvärr lika nödvändiga!



Kram!

2009-09-17 @ 15:25:45
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Hemulen

Bil service är sällan billigt.

Vår bil var nyss och servades för 7300 kr.

Så trista pengar att "slänga" ut!

Kram

2009-09-17 @ 20:17:23
URL: http://addictedtomycamera.blogspot.com

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0