Tisdag.


Måste erkänna att jag är trött idag.
Det blev lite mycket igår med först shopping sen umgänge
med dottern och tillsist en pysselkväll med Malin.
Men idag kan jag vila.
Jag ska stöka på lite här men bara så mycket jag orkar
så det lär inte bli mycket alls.
Vilda har börjat löpa så nu väntar jag på att Ella också ska
sätta igång......skönt att ha det överstökat på 3 veckor.
En jobbig sak med löpen är dessa byxor som Vilda ständigt
försöker få av sig.
Ella hon tror att hon varken kan ligga eller sitta i sina byxor
så hon vankar mer eller mindre omkring här i 3 veckor
vilket kan göra vem som helst galen.
Vi får ta av henne byxorna ibland så att hon får vila och
nattetid behöver hon inte ha dem.
Tycker att hon borde vant sig vid dem nu när hon löpt ett
antal gången men inte Ella heller.
Hon har varit lite orolig inatt lilla Ella......antagligen för att
husse inte var hemma.
I eftermiddag kommer han hem igen så då när flocken är
samlad kan hon nog slappna av.
Nu ska jag slänga en tvätt i maskinen och hoppas på att
solen blir kvar så att jag kan hänga kläderna ute på tork.
Ha en skön dag!

Kommentarer
Postat av: Znogge

Så det är er tur nu med löp. Ja, det är bara att gilla läget men nog innebär det lite merarbete. Byxorna är inte så populära tyvärr...



Kram och ha en fin dag!

2009-09-01 @ 09:54:50
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Eva

Stackars vovvar med byxorna -måste verkligen kännas avigt, fast det är nödvändigt. Ser att du börjat med julkort, smart att vara ute i god tid så man inte får panikpyssla nätterna igenom i december=). Jättefina kort du gjort, fick plötsligt insiration att komma igång med julkorten själv, tack för det!!

Ha det gott!

Kram/ Eva

2009-09-01 @ 13:47:27
URL: http://evasscrapblogg.blogg.se/
Postat av: Annica

Inte lätt när löpen är på gång. Tur att det inte är så ofta!

Låter jättekul med mässan. Men jag tror att jag får skjuts med maken. Är riktigt dålig nu så det är skönt att kunna åka hem när jag inte orkar mer. Men det hade varit kul att få sällskap däruppe av er. Vet du när ni kommer vara där? Stefan lär jag inte få med mig in antar jag.. ;-)

KRAM!

2009-09-01 @ 14:23:26
URL: http://afroditeskrypin.blogg.se/
Postat av: Anna dansar in..

Himmel ja just det.. sånt' har dom ju förstås med..på byxor för eländet..det är inte lätt att vara prinsessa då..hoppas du sovit gott och är lite utvilad idag..

2009-09-02 @ 06:38:25
URL: http://filipendula.blogg.se/
Postat av: Mari Andersson

Vilken jättefin orkidé du har på kortet. Bor den hemma hos dig ? Min mamma har jättefina orkidéer, jag fattar inte hur hon lyckas ...

Så söta julkort du har gjort. Det är NÄSTAN så att jag längtar efter julen, hihi ...



Nä, jag har så himla mycket att göra innan dess, så det kan gärna vänta lite till.



Ha det gott min vän / Mari

2009-09-02 @ 18:44:32
URL: http://maradesign.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0