Tisdag.


Två veckor kvar innan vovvarna löpt färdigt och jag är
redan galet trött på att städa efter dem och bråka om
dessa löpbyxor.
Men men det är sånt man får ta när man har ynnesten
att få bo med prinsessorna.
Idag får jag besök av min pysselvän Annelie och hennes
lilla dotter Elin.
A kommer bara hem på blixtvisit i eftermiddag.....han
ska ut och äta med jobbet ikväll.
Själv får jag kanske pysselbesök av Malin & Hella annars
får jag och vovvarna ha myskväll.
Nu ska jag försöka få huset på fötter så jag kan släppa
in några gäster.
Ha en fin dag!


Kommentarer
Postat av: Carina

Härligt med en liten pyssel och myskväll, dessutom med en make som kommer hem fullmatad och mätt!

Dopkorten är alldeles fantastiska!!!



Joru, dessa löpbyxkrig... ibland kan man inte välja krig utan det är bara att bita i hop och räkna dagar tills de är undan plockade igen! Vår Myra lyckades en natt att gnaga sönder dem - så det blir att inhandla nya - kanske kan man häkta hängslen på dem!! Får klura ut någon "briljant" ide....



Önskar dig och er en härlig tisdag!

Kram!

2009-09-08 @ 08:41:55
Postat av: Ragnvi på jobbet...

Tjena! Hoppas din pysseldag blir bra! Jättefina kort i alla möjliga utföranden! Och dina foton på prinsessorna är underbara! Sicken sovställning!

Kramen!

Ragnvi

2009-09-08 @ 10:09:39
URL: http://rankans.blogg.se/
Postat av: ejmis

Jobbigt att bråka om byxorna...jag har haft tur med tikar som "städat" bra efter sig vid löpning och det är skönt.

Ha en bra dag!

2009-09-08 @ 11:57:30
URL: http://ejmis.blogg.se/
Postat av: Anna

min sigga löper hon med. Sjukt jobbigt eftersom Gunnar tycker att det är helt ok att markera inomhus på soptunnan om nätterna

2009-09-09 @ 15:41:21
URL: http://www.annapanna.com

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0