Söndag.


Här är doppresenten jag och min bästa vän pysslade
med på fredag kväll.
Bokstäverna är köpta på Panduro.
Vi har först använt oss av dekopageteknik och
dekorerat dem med servetter.
Sen har jag sprejat dem med perfect pearls för att få
lite mer glans på dem och dekorerat med ett band,
några blommor och vit pearlmaker.
Jag gillar att köpa böcker i doppresent så det fick bli
en bok även till lilla Mira.

Så här blev paketet....också dopkortet som jag visat
tidigare.
Nu gäller det bara att ta sig dit.
Jag kom med nöd och näppe ur sängen imorse men
det känns lite bättre nu så förhoppningsvis kommer
vi iväg.
Själva dopet tar ju inte lång tid och sen är det fika
så jag får försöka bita ihop den stunden det tar och
sen åka hem och lägga mig.
Det var inte helt oväntat att det skulle bli en jobbig
dag med tanke på att veckan varit ovanligt intensiv.
Jag har gått på mest vilja de sista dagarna.
Nästa vecka blir en lugn vecka.....jag har nog inget
annat val än att vila.
Ha en härlig dag alla!

Kommentarer
Postat av: Anna ..dansar in

Men du så nice...gulligt och sött som socker..lite himmelskt skulle Anna uttrycka det kan jag meddela..rent av..:)

2009-09-06 @ 10:18:36
URL: http://filipendula.blogg.se/
Postat av: Cicci

Så sött allt blev och vilket fint tema på allt. Gillar saker man kan använda som doppresent. Bra val måste jag säga om bok och bokstäver.

Kramiz vännen

2009-09-06 @ 11:33:57
URL: http://ciicciiha.blogg.se/
Postat av: Annica

Jättegulligt!

Jag fick med mig både make och son. Han charmade alla när Stefan skällde på honom för att han rotade runt bland allt. Emil svarade:

-Pappa! Nu gör du en höna av en fjäder!

Vi skrattade så vi grät. Har aldrig hört honom säga något liknande förut.

Jag fick med mig lite "krims krams" som Stefan säger. Sen hittade han en stämpel som han envisades med att jag skulle köpa. Inte för jag vet när jag ska använda den. Men sonen stämplade hej vilt igår när vi kom hem. Är han nöjd så är jag det med. ;-)

Hoppas du får njuta av dopet nu. Och vila ordentligt sen.

KRAM!!!!

2009-09-06 @ 11:45:31
URL: http://afroditeskrypin.blogg.se/
Postat av: Annica

Jättegulligt!

Jag fick med mig både make och son. Han charmade alla när Stefan skällde på honom för att han rotade runt bland allt. Emil svarade:

-Pappa! Nu gör du en höna av en fjäder!

Vi skrattade så vi grät. Har aldrig hört honom säga något liknande förut.

Jag fick med mig lite "krims krams" som Stefan säger. Sen hittade han en stämpel som han envisades med att jag skulle köpa. Inte för jag vet när jag ska använda den. Men sonen stämplade hej vilt igår när vi kom hem. Är han nöjd så är jag det med. ;-)

Hoppas du får njuta av dopet nu. Och vila ordentligt sen.

KRAM!!!!

2009-09-06 @ 11:45:46
URL: http://afroditeskrypin.blogg.se/
Postat av: Znogge

Åh, så fint! Trevligt att överlämna något som inte bara är trevligt utan också ser trevligt ut! Böcker är en bra present tycker jag!



Hoppas att du klarar av dopet men sedan får du se till att vila. Inte bra att pressa sig själv för mycket... Men det vet du redan :-)



Kram!

2009-09-06 @ 11:48:55
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: linalotta

men så fina bokstäver. Dom där ha ja tittat på lite jag också men det ha inte bliivit av att jag slagit till ännu! Superfint vart det! Hoppas det blev uppskattat som det borde!! :)

Nej men du är rar du...tänka på mig så där när du kom hem...det gick så bra så...tyckte det var roligt att se ett par bekanta ansikten bara!! Det var en trevlig dag och jag fick mitt album gjort. Ska fota i morron när solen är uppe igen så kommer den ut i bloggen. Hm...strikt för att va ja blev det! :)

2009-09-06 @ 20:32:43
URL: http://www.linalottascrappar.blogspot.com
Postat av: Vida

Så himla fint!! Verkligen fin present och kortet är ju verkligen underbart.



Kramen

2009-09-06 @ 21:17:26
URL: http://adventure-life-vida.blogspot.com/
Postat av: Eleonora

Vilket gulligt paket. Bara omslaget blir man ju glad av. Roligt att du orkade ta dig dit, för hur jobbigt det än var, blev det ju ett fint minne att plocka fram. Nu får du lova att verkligen ta det lugnt hela veckan. Stora kramar till dig söta vän

2009-09-07 @ 09:09:34
URL: http://konvaljen.blogspot.com

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0