Lördag.


Nu när jag har plommonfärgade gardiner och lampor
så måste förstås även ljusbrickan gå i ton med dem.
Ibland tror jag att det är en sjukdom jag har detta att
allt alltid måste vara så välmatchat.=)
Idag behövs dock inga tända ljus för solen skiner.
Jag känner mig fortfarande krasslig......snuvig och
hostig.
Dessutom har jag vansinnigt ont i bäckenet så det är
ingen höjdardag precis.
Tanken är att sonen ska komma hit senare idag och
stanna till imorgon.
Vi får väl se hur han gör nu när jag är förkyld.
Jag hoppas att han kommer men jag förstår ju om
han känner att han inte vill utsätta sig för att
bli smittad.
Han har nyss börjat sitt andra år på universitetet och
vill så klart inte bli sjuk och missa en massa i skolan.

Måste visa vilka fina halsband vi köpt till vovvarna.

Det är en vän till mig som gör dem.....de är så
jättefina.
Kika gärna in på hennes hemsida där man kan
designa sitt eget hundhalsband.
Nu är prinsessorna snygga inför höstens promenader.
Dax för en kopp te och sen ska jag krypa upp i soffan
och dra en pläd över mig.
Ha en fin dag alla!

Kommentarer
Postat av: Ninni

Ohh vilket läckert ljusfat..



Tråkigt att känna sig risig och krasslig! Snygga halsband!



Ha en fin dag trots sjukdom..kramen

2009-09-12 @ 10:11:35
URL: http://ninni.blogg.se/
Postat av: Cicci

Men huga, förkyld låter inte roligt. Mys nu i soffan och ha en så skön dag du kan.

Snygga halsband.

Kramiz

2009-09-12 @ 10:12:07
URL: http://ciicciiha.blogg.se/
Postat av: Znogge

Men det är väl bara snyggt när man följer upp med matchande ljus!



Vilka fina halsband! Sådana vill jag också ha! Det blir allt till att titta in på hemsidan!



Kram!

2009-09-12 @ 10:28:10
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Anonym

Å vilken härlig färg på dina ljus. Tänk att plommonfärg kan vara så vackert. Men krya nu på dig vännen! Kram Mumin

2009-09-12 @ 13:57:55
Postat av: Annica

Vackert! Älskar lila.

Förkylningen är ett faktum här med. Ligger mest i soffan och ser på film med sonen.

Krya på dig vännen!

KRAM!

2009-09-12 @ 15:19:29
URL: http://afroditeskrypin.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0