Fredag.


Burr nu börjar det verkligen att bli kyligt på mornarna.
Kanske dax att stänga fönstret i sovrummet snart.
Idag tänker jag trotsa både hosta och värkande leder
och åka med min vän Annelie och hennes två småtjejer
på Ikea en stund.
Jag har knappt sett en människa på hela veckan förutom
A förstås så det ska bli skönt att komma ut bland lite folk.
Vi ska kika lite på Ikea och sen blir det en fika på Charm
eller Waynes.
Jag kommer säkert att bli helt slut men idag känns det
som att det är värt det.
Nu ska jag snygga till mig lite innan tjejerna kommer och
hämtar upp mig.
Ha en skön dag!

Kommentarer
Postat av: Grannfrun

oj jag går in här alldeles för sällan märker jag...



IKEA är ju alltid roligt oavsett om man handlar eller inte=)

Du får vila din trötta värkande kropp ikväll under pläden och så får anders skämma bort dig..kramar

2009-09-18 @ 08:51:27
URL: http://www.dramigbaklaenges.blogspot.com
Postat av: Eleonora

Vad du ska ha trevligt idag. Hoppas du får se många fina saker på Ikea och får ytterligare tips om hur att fixa om hemma, så du blir riktigt uppiggad! Många kramar

2009-09-18 @ 09:45:28
URL: http://konvaljen.blogspot.com
Postat av: Mari Andersson

Ikea är kul, men inte om man inte har några pengar. De är liksom slut. Men man kan ju titta ...

Vilken härlig bild på lönnen ( tror jag att det är )

jag bara älskar de orangea, bruna och brända färgerna. Det är lika härligt som när de skira, ljusa färgerna kommer på våren.

Håll tummarna för mig idag så jag får mitt paket med nya tyger som jag har beställt från JNYDesign ... Helt underbara, men de är försenade, tyvärr. Du vet hur det är när man väntar på något som man har beställt...



Ha en riktigt skön fredag / Ta hand om dig kompis / Kramar Mari

2009-09-18 @ 10:00:31
URL: http://maradesign.blogg.se/
Postat av: znogge

Vi hade bara 5 grader i morse och det kändes!Men nu har det stigit till 20 grader och är riktigt skönt. Hoppas du får en trevlig dag på IKEA: Kanske ett och annat höstfint fynd!



Kram!

2009-09-18 @ 14:38:13
URL: http://znogge.wordpress.com/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0