Onsdag.


Burr....idag är det kyligt ute.
Hade en jättemysig pysseldag med Annica igår även om
det som vanligt blev mer prat än pyssel.=)
Hon hade bakat en underbar chokladkaka som hon bjöd
på och jag stod för latten.
Även idag får jag besök.
Min dotter kommer lite senare tillsammans med en kusin
till mig och hennes lilla bäbis.
Jag gjorde en minnesask igår till mitt nya lilla kusinbarn
som han ska få när de kommer.
Vovvarna kommer att bli överlyckliga över besöket......
speciellt Vilda som är helt tokig i småbarn.
Det finns inget som gör henne så lycklig som när det
kommer barn......hon håller nästan på att krypa ur
skinnet av glädje.
Hon är dock lite burdus men är barnen vana vid hundar
brukar det gå bra.
Vila mig ska jag också försöka hinna med idag.
Även om jag haft mysiga dagar tillsammans med
vänner så tar det på krafterna.
Bara att vara social tar mycket energi och kraft när
man har kronisk värk och ständigt är trött.
Men det ger också massor med energi.....det är väl
därför det är så svårt att hitta en balans för vad man
orkar med.
Ha en skön dag!


Kommentarer
Postat av: Grannfrun

hej vännen.. var har du köpt glimmersprayen? Tänkte köpa till annica. Kram

2009-10-14 @ 09:56:11
URL: http://dramigbaklaenges.blogspot.com
Postat av: Mumin

Ja jag känner igen det där...det tar på krafterna att vara social. Men va kul med besök av en liten knatte...ha ha va gulligt att hundarna är så snälla mot dem små. Det märker jag också med sonens hund. Han vill nästan slicka ihjäl dem, men han är ju stor så det kan bli lite för mycket av det goda. Kram ha en go dag! Mumin

2009-10-14 @ 10:18:49
Postat av: Znogge

Chokladkaka och latte... Precis vad jag behöver!



Ha en fin dag tillsammans med ditt besök!

Kram

2009-10-14 @ 12:45:02
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Ingrid

Lättar komma in o kommentera idag, har varit så jäkla svårt några dagar. Kallt o blåsigt är det här, tur det är varmt inomhus. Kram

2009-10-14 @ 16:01:42
URL: http://farmoringrids.blogg.se/
Postat av: LillBlomman

Åh vad gulligt att hon gillar barn! Så där är Molle med, överlycklig och kanske liiite närgången! Många kramar!

2009-10-14 @ 18:06:36

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0