Lördag....


och sista dagen i oktober.
En riktigt grå dag ser det ut att bli men jag är ju duktig
på att lysa upp just sådana dagar med att tända ljus.=)
I eftermiddag kommer barnen med respektive på
middag.
Vi ska få träffa sonens nya flickvän vilket ska bli
jättekul.
Prinsessorna kommer att ge henne ett översvallande
välkomnande......vi ska försöka vara lite lugnare.=)
Så nu under dagen ska vi förbereda maten som blir
oxfilé med gorgonzola och potatiscrocketter.
Sen blir det en valnötspaj och vaniljglass till efterätt.
Än så länge är det som vanligt bara jag och Ella som
är vaken.
Skönt med lugna mornar tycker jag.
Nu ska jag göra mig en kopp te och bara njuta av
tystnaden i ljusens sken.
Ha en underbar dag alla!


Kommentarer
Postat av: Anna ..tassar in

Valnötspaj..jag kommer på stört..mums...

2009-10-31 @ 09:20:50
URL: http://filipendula.blogg.se/
Postat av: Znogge

Vilken spännande dag som väntar! God mat ska det också bli... Hoppas ni får en riktigt trevlig dag, två- och fyrbenta!



Kram!

2009-10-31 @ 10:24:01
URL: http://znogge.wordpress.ciom/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0