Söndag.....


och morsdag.
Våra egna mammor är bortresta så det blir en ovanligt
lugn dag.....inget åkande fram och tillbaka.
A ska hämta upp sonen mitt på dagen någon gång och
dottern med sambo kommer till middag.
Det blir premiärgrillning här.......vi tänker grilla kött
och majskolvar.
Till det blir det några kalla röror och potatisgratäng.
Efterrätten blir jordgubbar och glass.
Jag har haft några dagar nu med värre värk i lederna.
Kan säkert till viss del bero på väderomslaget.
Det spelar som ingen roll om det slår om och blir låg
eller högtryck.......jag får mer ont vilket som.
Lagom tills kroppen har vant sig så blir det väl kallt igen.
Just nu har vi 20 grader i skuggan så det kommer att bli
ännu en väldigt varm dag.
Det är så skönt att vi har en del av tomten inhängnad så
att vovvarna kan gå ut och in som de vill.
Helst vill de vara ute nu........Vilda i solen och Ella i skuggan.
Nu ska jag duka upp frukost ute på altanen.
Det är det bästa med sommaren........att man kan äta ute.
Ha en skön dag!

Kommentarer
Postat av: Znogge

Tittar in och önskar dig en fin mors dag/annandag pingst! Vårt program blir det samma som ert så nu ska jag ut i köket!

Ha en härlig söndag!

Kram!

2009-05-31 @ 09:16:05
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Ninni

Mmm mysigt med frukost på altan!



Ja jag hoppas verkligen värmen stannar det vore härligt.



Ha en fin grilldag..det lät gott, kramen

2009-05-31 @ 09:41:35
URL: http://ninni.blogg.se/
Postat av: sofie

Hoppas att det här vädret hållerr i sig ett tag.

Nej, jag ringde inte till skatte myndigheten får göra det nästa år i stället. Enligt vad jag tyckte det stod på papperna så behövde man enbart skick in papperett till deklarationen och konto nr. Hoppas ni får en härlig kväll nu. Kram

2009-05-31 @ 10:42:14

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0