Onsdag.


Idag är det städning som gäller......sonen ska städa
lägenheten han flyttat ur.
Dottern är snäll och hjälper honom och mor och jag
ska också vara med.
Något litet kan vi alltid göra.
Här är det molnigt idag.
Det skulle bli ett par dagar nu med sämre väder men
till helgen blir det fint igen enligt SMHI.
Jag blir ju mest inomhus idag så molnigt är helt ok
men regn hoppas jag att vi slipper.
Vovvarna får sällskapa med husse som är sjuk.
Han har fortfarande feber och är riktigt förkyld.
De får ligga och mysa med honom i soffan medan
jag är borta.
Ha en skön dag!

Kommentarer
Postat av: Nettan

Hoppas det går bra med städningen.

Ta det lungt !



kram

2009-05-27 @ 10:03:47
URL: http://hasselby.blogg.se/
Postat av: sickan

Så det är flytt dags för sonen. Skönt att dottern hjälper till med städet och hoppas ni slipper regn.



Här blåser det som fan :(



Ha en bra dag!

Kram

2009-05-27 @ 11:05:51
URL: http://sickans.nu/mylife
Postat av: Erik Flygh

Hej!



Måste bara säga att du har ju så underbart söta hundar! Snacka om goa när de ligger o sussar i en enda hög! Bulldoggar är ju så himla coola!

Vi har en sådan här hemma oxå. En liten Melker som fyller 1 år i helgen! Tack för en härlig blogg1

2009-05-27 @ 14:24:27
Postat av: Erik Flygh

Hej!



Måste bara säga att du har ju så underbart söta hundar! Snacka om goa när de ligger o sussar i en enda hög! Bulldoggar är ju så himla coola!

Vi har en sådan här hemma oxå. En liten Melker som fyller 1 år i helgen! Tack för en härlig blogg!



Mvh Erik

2009-05-27 @ 14:25:08
Postat av: Anna

Aha..slutstädning..ja det brukar ta sin tid..bilden Hellen jag svimmar..:)

2009-05-27 @ 18:42:54
URL: http://filipendula.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0