Måndag.


Så var det måndag igen.
Veckorna rusar fram tycker jag.
Jag har haft några dagar nu med mindre värk men idag
är lederna väldigt onda.
Solen skiner men det blåser rejält så det är ingen värme
att tala om.
Just blåst är något jag känner av i mina leder.
Lite värme skulle inte vara helt fel.......jag hoppas att det
blir en varm och härlig sommar.
Idag ska jag bara ta det lugnt.
Vila och lyssna på ljudboken vi nyss påbörjat.
Den heter Sigrids hemlighet och är skriven av
Karin Wahlberg.
Nu har prinsessorna masat sig upp och sitter här och
väntar på att bli serverade frukost.
Bäst att göra som kungligheterna vill.=)
Ha en skön dag!

Kommentarer
Postat av: Znogge

Jag hoppas också på en varm och skön sommar. Det har ju varit lite si och så med den saken. I alla fall söderöver. Tror nästan att norra delarna har haft bättre. I år kör vi med sol i hela landet tycker jag!

Ha en härlig dag!

Kram!

2009-05-11 @ 09:48:46
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Carina, Knodden & Myra

Låter härligt med solig sommar så vi instämmer i beställningen och steppar loss i en soldans! Å Prinsessorna vill ha frukost - aha - ett All Inclusive hotell hos er med! Önskar er alla en riktigt solig och vindstilla - skön vecka! Kram!

2009-05-11 @ 11:08:54

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0