Lördag.


Vilka härliga dagar vi har haft nu med sol och värme.
Igår fick vi äntligen ut möblerna på den större altandelen också
så sen blev det fika där med blåbärspaj och vaniljsås.
Idag är det dock lite disigt än så länge men det blir säkert fint
även idag.
Själv ska jag tillbringa en massa tid i en bil och sen gå på
scrapmässan i Gävle så igentligen spelar vädret mindre roll
för mig idag.
Men hur det än är så blir man piggare och på bättre humör när
solen skiner så jag hoppas att det blir en fin dag.
Jag kommer att ha en toppendag det är jag helt säker på.
Shoppingen är så klart jättekul men ännu roligare är det att
träffa alla trevliga människor.
Nu ska jag göra mig klar innan Hella kommer och hämtar mig.
Ha en skön dag i solen alla ni som inte ska på mässan!

Kommentarer
Postat av: Znogge

Önskar dig en trevlig dag på mässan! Stora plånboken med väl :-)



Kram!

2009-05-02 @ 10:21:12
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Ninni

Snygga möbler!



Hoppas du hade jättetrevligt på scrapmässan och att du inte handlade för allt för mycket pengar..hihi

Kram kram

2009-05-02 @ 10:46:14
URL: http://ninni.blogg.se/
Postat av: Eleonora

Å vilken härlig dag du får idag, utom möjligen att sitta så länge i bilen. Men å andra sidan har du ju trevligt sällskap. Hoppas du hittar mycket spännande saker att köpa in till ditt arbete.



Skönt att höra att Vilda mår så gott och skönt att allt verkar gå framåt i rätt riktning.



Så fint du har gjort på terassen! Det ser verkligen inbjudande ut. Där kommer du att kunna tillbringa många sköna stunder. Kram kram

2009-05-02 @ 10:51:42
URL: http://konvaljen.blogspot.com

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0