Kort.


Den här stämpeln köpte jag på mässan i Gävle.
Nu fick jag äntligen användning för den.
När jag köper nya saker vill jag helst använda allt
direkt.=)
Papperna kommer från Inkido och Panduro Hobby.

Här är det ett härligt väder.
Lite blåsigt men det är ljumma vindar.
Jag har inte gjort mycket alls idag förutom att tvättat
ett par maskiner.
Vovvarna och jag har myst på altanen och sen har jag
även pysslat lite.
Det ska jag fortsätta med nu tänkte jag.
Malin kommer kanske och gör mig sällskap lite senare.
Ha en skön kväll!

Kommentarer
Postat av: Znogge

Vilken söt stämpel! Skulle väl kunna göra sig bra även till påsk.



Ha en skön kväll du med!

Kram

2009-05-29 @ 18:46:58
URL: http://znogge.wordpress.com/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0