Tisdag


Idag är det ljusare på himlen men dock ingen sol....inte än
i allafall.
Blåser gör det tråkigt nog fortfarande vilket känns i mina
leder.
Idag ska jag och Malin åka på Ikea och sen blir det nog ett
besök på någon trädgårsdbutik också.
Vi ska ha en mysig dag med lite shopping och god lunch på
något mysigt ställe.
Det ska bli skönt att komma hemifrån en stund och jag vet
ju att vovvarna klarar sig utmärkt ensamma i några timmar.
De ligger och sover tillsammans i soffan mest hela tiden
när vi är borta.
Att jag vet det beror på att ofta lägger de sig där innan jag
åker och när jag kommer hem igen ligger de fortfarande
kvar.=)
Nu ska jag göra mig klar innan Malin kommer för att
hämta upp mig.
Ha en fin dag!

Kommentarer
Postat av: Znogge

Så skönt att hundarna håller sig så lugna. När vi är borta kan allt hända så de får vara i var sitt rum. Lugnast så känns det som...



Hoppas du får en fin shoppingdag med många fynd!



Kram!

2009-06-16 @ 09:23:57
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: sofie

Vad gullig hon är Ella. Kul att du unnar dig en slappar dag, nu gör även jag det fast det är mycket som ska göras här. Ett måste om jag ska kunna åka till syrran i Hellgum på mid sommar aftonen. Kram

2009-06-16 @ 10:15:29
Postat av: Sickan

Vilken pose Ella hon ligger inne med :P



Hoppas ni hittade mycket kul att shoppa!

Kramnen!

2009-06-16 @ 17:17:56
URL: http://sickans.nu/mylife

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0