Söndag.


Gårdagen var riktigt bra vädermässigt.
Inte så mycket sol kanske men uppehåll och varmt.
Idag är det växlande molnighet och sol.
Jag har en hel del att göra ute i trädgården men som det
känns nu i mitt bäcken blir det inte något nyttigt gjort
idag heller.
Det är bara att ta nya tag och hoppas på att nästa vecka
blir bättre med mindre värk och fint väder.
Dagarna går alldeles för fort och trots att det känns som
sommaren just börjat är det redan i slutet av juli.
Det är kanske sant som de säger att tiden går fortare ju
äldre man blir.
Jag väljer att tro att det inte är så.=)

Jag har lyssnat klart på Sonat till Miriam av Linda Olsson
nu........en bok jag tyckte mycket om.
Nu har vi börjat lyssna på Hypnotisören av Lars Kepler.
Den har fått väldigt bra kritik så jag hoppas att den är bra.

A och vovvarna sover fortfarande och själv ska jag göra
mig en kopp te och sätta mig i solen på altanen.
Bäst att ta vara på de fina dagarna.
Ha en mysig dag!

Kommentarer
Postat av: Anna

Du tiden är nog densamma för alla...jag har lyssnat mycket på Kay Pollack..han säger att vi har all den tid vi behöver...att man ska tänka så..för att inte känna stress..ha pratar mycket om att välja glädje...att se det härliga med en ny dag..mmm jag har lärt mig mycket av Kay..har du hört honom?



Jag önskar dig en skön dag Hellen..

2009-07-26 @ 10:04:32
URL: http://filipendula.blogg.se/
Postat av: Znogge

Jag kan knappt fatta att det snart är august... Det var precis midsommar! Väl?

Kram och ha en fin söndag i trädgården!

2009-07-26 @ 11:43:26
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: ejmis

Ska bli spännande att höra vad du tycker om "Hypnotisören".

2009-07-26 @ 13:41:57
URL: http://ejmis.blogg.se/
Postat av: Cicci

Jag har haft känslan av att sommaren är slut i över en vecka nu. Vi hade sommar i en vecka sen var det inte mer. Suck!

Jag skrattade när jag såg fotot på vovvarna. De är ju för sköna. Det ser ut som om Vilda gör allt för att få igång Ella.

Kramiz

2009-07-26 @ 14:20:31
URL: http://ciicciiha.blogg.se/
Postat av: sofie

Vilken härlig bild på vovvarna. Det ser ut som om dom skrattar. Kram

2009-07-26 @ 18:53:55

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0