Onsdag.


Gårdagen blev inte alls som jag tänkt mig.
Redan innan vi åkte till vetrinären kände jag att det var
huvudvärk på gång.
Antagligen pga den tryckande luften.
När vetrinärbesöket var avklarat var det bara att gå och
lägga sig för min del med sprängande huvudvärk.
Idag känns det bättre även om den inte är helt borta.

Vilda hade som jag redan misstänkte öron och
ögoninflammation.
Så nu blir det droppar i både öron och ögon i någon
vecka framöver.
Båda prinsessorna skötte sig bra och gjorde som vanligt
succé både utanför och inne hos vetrinären.=)

Här är det blåsigt idag men solen försöker tittar fram
mellan molnen så med lite tur blir det en fin dag.
Jag ska bara ta det lugnt och vila.
Har inte sovit riktigt på 3 nätter nu så jag börjar känna
mig lite som en zombi.
Även om jag låg hela eftermiddagen igår så hade jag för
ont i huvudet för att kunna sova.
Det är så skönt att kunna ta dagen som den kommer.
Ha en fin dag alla!

Kommentarer
Postat av: Anna susar in

Oj ja men du jag är lite sliten jag med..kan bero på konsert och sen sen kväll :D..men snart är vi på banan igen..eller visst..kram på dig.

2009-07-22 @ 08:59:55
URL: http://filipendula.blogg.se/
Postat av: Mari Andersson

Usch och fy för huvudvärk. Mamma har det oxå, men jag har inte blivit begåvad med det ( Tack och lov ).

Kan det vara så att jag inte har något att ha ont i ?? hihi. Nä, skämta ska man inte göra med huvudvärk. Jag lider med dig ...



Det här lågtrycket eller tryckförändringarna i vädret gör ju att värken tar tag i en, men jag har inte tid med det. Idag ska jag sitta vid symaskinen och då kan jag "glömma" bort att kroppen min bråkar lite mycket just nu.

Jag håller tummarna för att huvudvärken ska dra vidare till "häcklefjäll" eller nåt i den stilen, så att du kan må lite bättre och pyssla istället.



Krya på dig kompis !!!!

2009-07-22 @ 09:31:00
URL: http://maradesign.blogg.se/
Postat av: Gunilla

Skönt att du fick medicin till Vilda och att hon snart ska bli bättre. Bra att du är så uppmärksam.



Hoppas att du också snart känner dig utvilad och att huvudvärken försvinner.



Ha en fin dag vännen.

Kram/Gunilla

2009-07-22 @ 10:30:31
URL: http://kortnilla.blogg.se/
Postat av: sofie

Hoppas att du snartslipper huvudvärken. Här är det hel grått väder, men än så länge är det uppe håll. Kram på er.

2009-07-22 @ 10:37:18
Postat av: Ninni

FY för huvudvärk man orkar ju inte göra nåt då!!

Är hon snäll när ni ger henne dropparna??



Se till att krya på dej nu...STOOOOOOOOOOOR KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM

2009-07-22 @ 15:16:39
URL: http://ninni.blogg.se/
Postat av: ejmis

Igår var det en riktig huvudvärksdag =/

Skönt att det gick bra hos veterinären =)

2009-07-22 @ 17:15:31
URL: http://ejmis.blogg.se/
Postat av: Znogge

Så det var som du befarade! Ja, då var det onekligen lika bra att komma i väg till veterinär så snabbt.



God bättring önskas Vilda av Herr Hund och Miss E!

2009-07-22 @ 18:18:55
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Marina

Usch!!Hoppas att hon blir frisk snart!

2009-07-23 @ 21:12:30
Postat av: anita&uno

Uno han var oxo hos vet. med sitt öra.Klåda och brunt kom från örat. Fick först kortisontabletter men på återbesöket droppar med. Men jag sa att det går inte att ge honom nåt i öronen. Han blir vansinnig om man försöker.Men om jag kelar med honom menade vet.under tiden.Visst ha ha. Han LUKTAR det.Pilla med ett finger går bra utan medicin. Jobbigt när det blir så. Nu är det snart samma igen. Meningslöst med behandlingen som kostade 2500 kronor.Jag känner min hund och vet. ger ju lugnande spruta och är 3 personer. Jag är ensam om att behandla. Utan lugnande.

Tråkigt när man inte får, man vill ju deras bästa ju. Inte utan man är ledsen på det.

Kram

2009-07-24 @ 23:59:14
URL: http://unoett.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0