Lördag.


Äntligen har det kommit lite svalare luft.
Vi har 19 grader på termometern och moln just nu.
Måste erkänna att det nästan känns lite kyligt efter den
värmebölja som har varit.
Vovvarna tycker att det är härligt och de har sovit lugnt
hela natten.
Om det inte blir regn(det ser lite mörkt ut just nu)så ska
jag påta lite i trädgården och A ska klippa gräs.
Blir det regn får jag väl sätta mig under tak på lilla altanen
och läsa.
Jag ska börja läsa en ny bok idag......Ängelns lek av
Carlos Ruiz Zafón.
Hans förra bok Vindens skugga var bland det bästa jag
läst så jag hoppas att denna är lika bra.
Vi har även börjat lyssna på Tomas Bodströms Idealisten
och den är väl så där.
Han skriver väldigt rak på sak och har med mycket fakta
i sina böcker.
Det är inte direkt my cup of tea......jag har svårt att fastna
i sådana böcker.
Jag ska även pyssla lite idag......jag fick en massa fina
papper och lite annat med posten under veckan som var.
Det har blivit lite tid vid pysselbordet de senaste veckorna
pga av värmen.......jag har inte ens orkat vara kreativ.=)
Men nu ska jag ta igen det.=)
Ha en härlig dag!

Kommentarer
Postat av: cicci

Tänk att man aldrig är nöjd. Ena minuten klagar man på värmen och andra att det är för kallt. Min själ behöver dock lite svalka, men sedan får det gärna bli högsommar igen.

Ha en skön pysseldag vännen

Kramiz

2009-07-04 @ 10:32:44
URL: http://ciicciiha.blogg.se/
Postat av: znogge

Här är det fortfarande lika varmt så det blir stranden i dag med. Hoppas din nya bok ska motsvara förväntningarna!



Kram!

2009-07-04 @ 10:39:14
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Malin

Visst är det skönt? Kikar in och önksar dig en fin lördag! Kramiz M

2009-07-04 @ 11:25:26
URL: http://tidsoptimistens.blogg.se/
Postat av: Nina

Jag har läst "Ängels lek"... den var bra men jag tycker bättre om "Vindens skugga".



Trevlig helg! Kraaam

2009-07-04 @ 11:47:06
URL: http://ninajohangarden.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0