Lördag.


Kallt,grått och blåsigt........så ser det ut utomhus idag.
Inomhus har jag tänt ljus och krypit upp i soffan med en pläd om mig.
Där tänker jag tillbringa största delen av dagen.
Jag fick lite pysselsällskap igår av Helena så idag har jag ett kort
som jag ska visa här lite senare.
Det har blivit lite pysslat nu när det varit så mycket annat ett tag.
Jag har kommit på att det räcker med att jag har något inplanerat ett
par dagar i veckan för att hela veckan ska gå i rasande fart.
De dagar som då blir över behöver jag vila på om jag ska orka med
det jag planerat.
Inte undra på att jag tycker att jag inte hinner något och att veckorna
går fort.
Nu ser jag fram emot några lugna veckor så att jag hinner ladda
batterierna lite.
Ha en skön dag!


Kommentarer
Postat av: Ninni

Ingen blåst här..däremot grått som vanligt, börjar bli trött på det här jäkla vädret.



Njut av din dag i soffan..kramen

2009-01-31 @ 10:07:54
URL: http://ninni.blogg.se/
Postat av: cicci

Låter härligt med en mysdag. Själv städar jag som en tok. Vi får gäster i dag.

Sköt om dig vännen!

Kramiz

2009-01-31 @ 10:09:19
URL: http://ciicciiha.blogg.se/
Postat av: Znogge

Vi behöver alla en mysdag och bara få ladda batterierna. Även om jag inte gör så mycket så är det ändå en del som ska fixas och allt tar sin tid.



I dag ska Miss E och jag i alla fall träna.

Ha en fin lördag!

Kram!

2009-01-31 @ 11:14:03
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Anonym

Mmmm nu laddar vi Hellen inför våren som snart kommer och den kommer blir underbar..det känner jag på mig..kram på dig..du som inte har lätt..jag tänker på dig o sänder en av mina varmaste kramar hoppas den värmer dig lite..mmm det gör den..så är det bara..hälsningar från Annapanna

2009-01-31 @ 12:05:12
Postat av: Anna

Ja Hellen lilla det var jag det där ovan..:)men du känner väl ingen annan Annapanna kanske :)

2009-01-31 @ 12:13:36
URL: http://filipendula.blogg.se/
Postat av: sofie

Bra att du kan ta igen dig lite,vilken tur att det inte var något större fel på Maja.Hoppas du får en härlig Lördags kväll.Kram

2009-01-31 @ 15:48:52
Postat av: Mumin

Mysdagar är inte fel...ha en skön lördagskväll! Kram Mumin

2009-01-31 @ 17:12:16

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0