Kort.


Ett födelsedagskort.
Stämpeln kommer från Magnolia och papperna från Jenny Bowlin.
Detaljbilder kommer här.

Känner mig väldigt nöjd med dagen.
Innan mamma och jag åkte till dottern idag så åkte vi till Birsta
en sväng för att kika på lite kläder.
Jag hittade en helt underbar kjol på Zizzi som jag bara inte
kunde motstå.
Här kommer en bild men den gör inte alls kjolen rättvisa.
Dessutom såg jag att det inte bara var kjolen som kom med
på bild utan även Vilda.=)


Här kommer en bild på bara kjolen.

Den är helt klart jag.......sällan jag hittar nått som känns så rätt.=)
Jag köpte även en kiwigrön kofta......inte att ha till kjolen men till
jeans och annat.
Efter det blev det lunch hos dottern och andra åket på slalomen
som mamma absolut inte ville missa.
Nu är jag trött men så glad över att jag hittade så fin kjol och att
jag haft en mysig dag med dottern och mamma.=)

Nu vill jag slå ett slag för pysseldagen min vän Helena håller
på att anordna.
Den går av stapeln den 22 mars i en lokal i Bosvedjan.
Vill ni veta mer så kika in på Scrappers forum eller till Helena.
Jag hoppas att vi blir många pysslare och att det kanske dyker
upp en och annat jag lärt känna via bloggen.
Så anmäl er nu alla pysselsugna i Sundsvall med omnejd.
Nu ska jag pyssla en stund och sen blir det Antikrundan.
Ha en mysig kväll!

Kommentarer
Postat av: Helena

För att göra sökandet ännu kortare kommer här adressen till inlägget om pysseldagen.

http://shandeigh.blogspot.com/2009/02/scrapmara-22-mars.html

Den kommer dessutom garanterat att nämnas flera gånger i min blogg som finns att hitta på www.marihelena.net

Ha en mysig kväll vännen!!

/Hella

2009-02-12 @ 18:35:06
URL: http://www.marihelena.net
Postat av: monica Norge

vilket fin kort ;) och underbar kjol ,roligt när man hittar nått man inte kan motstå ;)

2009-02-12 @ 19:07:51
Postat av: Annica

Han skulle kolla ikväll om han kunde få ledigt. Men annars kommer jag! Men jag törs inte anmäla mig förrens jag är helt säker.

Jättesnygg klänning! Vill ockås ha! ;-)

Är nöjd med kortet. Känns bara lite svårt att lämna det ifrån sig. ;-)

KRAM!!!

2009-02-12 @ 19:15:30
URL: http://anja72.blogg.se/
Postat av: Vida

Vilket superfint kort och vilken härlig kjol!! Förstår att du föll för den..

Ha en skön kväll vännen!

Kram från Liv

2009-02-12 @ 19:40:11
URL: http://adventure-life-vida.blogspot.com
Postat av: Nina

Mysig romantisk kjol du hittat...



Jag ska försöka komma på pysseldagen... men vet inte vad jag gör så långt fram i tiden.



Kraaaam!

2009-02-12 @ 19:43:08
URL: http://ninajohangarden.blogg.se/
Postat av: Anonym

Låter som om din dag var en riktigt bra dag.

Kjolen ser ju helt underbar ut. Helt i min stil.

Kortet är så fint i milda färger.

Kramiz

2009-02-12 @ 22:03:37
Postat av: Znogge

Grattis till ett bra inköp! Kjolen ser jättefin ut. Dessutom är det kul när man hittar något man verkligen blir nöjd med!

Kram och ha en härlig frdag!

2009-02-13 @ 08:28:05
URL: http://znogge.wordpress.com/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0