Fredag.


Jag var bara tvungen att ta en bild på Vilda igår när hon myste i
soffan.
Hon har en så skön stil med bakbenen i kors.=)
Det lilla hjärtat på ryggen är ju så sött också........vilken
prinsessa.
Ja så är det fredag igen då......jag fattar inte var veckorna tar
vägen.
Känner mig lite bättre i lederna idag så jag ska försöka röja
undan lite här hemma.
I eftermiddag kommer sonen och katterna och ska stanna
här över helgen.
Det ska bli mysigt att få rå om honom lite.
Ella lär bli själa glad när katten Theo dyker upp och det blir
bra att hon får något annat att tänka på än att hon måste ha
byxor på sig.
Hon har nämligen fortfarande inte accepterat dem utan
vandrar oroligt omkring här mest hela dagarna.
I soffan kan hon vila med byxorna på men på golvet eller
i sin bädd kan hon inte ligga eller sitta om hon har byxor.
På natten när hon sover i bädden så får hon vara utan
byxor för den går lätt att torka ur.
Idag har vovvarna inte varit ute än utan de sover som
stockar fortfande så nu verkar det som att de är tillbaka i
sina vanliga rutiner igen.
Vilket betyder att de sover till framåt 10 och jag får mina
lugna sköna mornar tillbaka........jippi!=)
Ha en mysig fredag!

Kommentarer
Postat av: Helena

Skönt att läsa att lederna är bättre idag än igår.

/Hella

2009-02-27 @ 08:37:11
URL: http://www.marihelena.net
Postat av: Znogge

Det lilla hjärtat på hennes rygg är verkligen bara så fint! Kunde inte suttit bättre ;-)



Vi låter också Miss E vara utan byxa på natten för biabädden går lätt att orka ur.



Önskar dig en fin fredag tillsammans med hundra och katter!

Kram!

2009-02-27 @ 08:50:45
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Nettan

Jättehärlig bild !



Dom har härliga ställningar våra hundar.



Ha en bra dag !

2009-02-27 @ 09:20:37
URL: http://hasselby.blogg.se/
Postat av: Malin

Verkligen, lite för äkta faktiskt... Har inte drömt om honom mer än 1 gång förut och det är över 20 år sedan... kramiz M

2009-02-27 @ 09:41:19
URL: http://tidsoptimistens.blogg.se/
Postat av: Mumin

Så söt!! Men du det där hjärtat.....har du klippt henne sådan eller? Det var verkligen gulligt. Kram ha en go fredag! Mumin

2009-02-27 @ 09:56:53
Postat av: Carina

Kul avslappnad bild på Hjärte-Sessan! Häftigt med en vit hund med ett hjärta på ryggen...bra palvering - för tänk om det suttit i halsgropen! Skönt att de äntligen börjar falla in i sin vanliga sova ut på morgonen trall...egen tid på sitter ju inte i vägen! Härligt att du mår bättre, hoppas du får en fin dag!

2009-02-27 @ 10:39:46
Postat av: Anna

Mmmm så pass trevligt hon ligger där med benen i kors..så underbart så jag smälter..mmm kan tro att Hellen myser när sonen kommer..härligt..själv sitter jag här i huset med musiken lågt på..vackra visor..CajsaStina..jag ger dig min morgon..ska dra till handlesträdgården nu..bara för att njuta..kram på dig lilla goa Hellen..

2009-02-27 @ 14:19:33
URL: http://filipendula.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0