Torsdag.


Vad härligt det är nu när kylan och snön äntligen kommit.
Mysigt att tända en brasa i spisen efter man varit ute på
en promenad.
Igår kväll var vi hos en granne på lite glöggmys.
Vi har verkligen jättefina grannar runt oss vilket är en av
orsakerna till att vi bor kvar i ett alldeles för stort hus nu
när barnen flyttat.
Jag har härligt nog shoppat klart för denna vecka så nu
består resten av veckan av mysigt umgänge med nya
och gamla vänner.
Idag kommer min vän Hella på besök.
Vi har inte hunnit ses på drygt en månad så det ska bli
jätteroligt att träffa henne och prata bort några timmar
över en latte.
Men innan dess måste jag röja undan lite här.
Ha en skön dag alla!

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Gillar faktiskt snön som kommit även om nu kylan/blåsten gör att man får lite mer värk så är det åtminstonde inte så skitigt ute... Nu fram till jobbet ska ha utedag/julbasar med kidsen Kram

2009-12-17 @ 08:57:55
URL: http://farmoringrids.blogg.se/
Postat av: Eleonora

Men oj vad jag blev glad igår! För det fina julkortet! Tusen tack du söta lilla rara!



Här är nästan snöstorm ute och jag måste ut och ta mig till fotvården. Jag tror jag tar fötterna idag, för mycket att borsta av bilen och slingra sig fram i snödrivorna. Det ska bli jätteskönt, alltid lika underbart att få vackra fötter.



Hella och du får säkert en mysig stund. Snökram från mig.

2009-12-17 @ 10:22:16
URL: http://konvaljen.blogspot.com
Postat av: Marina

Skönt att vara färdig med julklapparna1 jag har bara köpt till en son..Har åtta personer kvar att köpa åt... Men ikväll ska vi ner och handla mer. :D

Härligt med bra grannar, det har vi också turen att ha.

2009-12-17 @ 11:57:47
URL: http://gallerigavelin.blogg.se/
Postat av: Mumin

Å vad härligt med vinter!! Även här har det snöat lite men det blåser utav bara den och nio grader kallt har vi. Du jag måste berätta att alla som fått "dina" julkort har varit alldeles betagna av dem. Dem tyckte att det var det finaste dem sett:) Sträck på dig damen! Kram Mumin

2009-12-17 @ 14:05:59
Postat av: ejmis

Jag ringer dig i morgon och kollar om du är hemma =)

2009-12-17 @ 17:42:04
URL: http://ejmis.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0