Söndag.....


och en helt vanlig sådan dessutom.
Känns faktiskt lite skönt.
Det har kommit en hel del snö inatt och nu på morgonen
innan någon hunnit gå i den så är det så vackert.
Ella är dock inte lika imponerad.

Gången Vilda plogat upp åt dem på baksidan är borta och
att gå ut i helt orörd snö är inte Ellas grej så hon vill inte alls
gå ut nu på morgonen.
Igår när jag var på rean sov båda vovvarna med husse i
sängen när jag gick.
När jag kom hem igen klockan 13 låg de fortfarande och sov
alla tre.
Vovvarna hade varken varit ute eller ätit innan jag åkte så
de kan hålla sig länge när de vill.
Rean ja var väl så där.
Mycket skit rent utsagt som de inte blivit av med under året.
Det var ganska lugnt när vi kom klockan 10 men när vi sen
skulle hem tog det tid att ta sig ut ur Birsta.
Jag köpte i allafall pyjamasen jag önskat mig på Zizzi men
den var inte på rea förstås.
I julklapp av barnen fick jag två bordsvepor från Indiska.
Eftersom vi ofta är 6 personer när jag dukar lite fint så ville
jag gärna ha en till och det hittade jag otroligt nog till reapris.

De passar jättefint till vårt matbord som är av mörkt indiskt
trä.
Jag ser fram emot att få duka med dem.=)
Sen köpte jag lite hudvård på Kicks för presentkortet jag fick
av Anders.
Jag har väldigt torr och känslig hy men nu hittade jag en serie
som jag hoppas kommer att passa mig och som inte är alltför
dyr.
Resten av mina julklapps pengar sparar jag nog tills det kommer
in lite vårkläder.
Idag ska jag bara ta det lungt och vila mina värkande leder.
Det har varit alldeles för mycket ett bra tag nu men nu börjar det
ta stopp och jag känner att jag är slut i både kropp och själ.
Så idag blir det som sagt en hel del vila och kanske lite pyssel.
Jag köpte två nya skivor innan jul med Natasha Bedingfield.
Här kommer ett smakprov för er som inte hört henne tidigare.
http://www.youtube.com/watch?v=ZbITxYgtlAY&feature=PlayList&p=BC5785644CE753FE&playnext=1&playnext_from=PL&index=19
Nu ska jag göra mig en kopp te och njuta av lugnet och Natashas
underbara röst.
Ha en mysig dag!

Kommentarer
Postat av: Ragnvi

Tack för alla blöta nospussar från prinsessorna!

Himlans fin duk du köpte! Hoppas du kan vila o hämta kraft idag!

Kramen!

Ragnvi

2009-12-27 @ 10:27:08
URL: http://rankans.blogg.se/
Postat av: Znogge

Kul att handla lite när vårmodet börjar komma in. Fast en mysig pyjamas är aldrig fel!



Ha en skön och avkopplande dag nu!



Kram

2009-12-27 @ 13:18:59
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Anna ..dansar in

Mmmm jo men du rean burkar inte vara av högsta klass den här tiden..men men lite kul att titta iaf...härligt musik Hellen..

2009-12-27 @ 14:24:16
URL: http://filipendula.blogg.se/
Postat av: Ninni

Mmmm lite skönt är det med en helt vanlig söndag!



Kunde tro det att det var mest skräp på rean..tråkigt!



jag ahr funnit min melodi när det gäller hyn jag säger bara Nu skin jag har blivit så mycket bättre i hyn, jag är också ganska känslig och torr.

Men det är ju inte direkt billigt men väldigt drygt så i långa loppet så!



Tack förkryapådejhälsningen...det ska jag göra..kramen

2009-12-27 @ 16:48:42
URL: http://ninni.blogg.se/
Postat av: Mumin

God fortsättning vännen! Va härligt orört det ser ut på dina vinterbilder. Ja vila du....det har jag gjort idag med....det behövdes. kram

2009-12-27 @ 18:55:19
Postat av: Marina

De kläder och saker som är kvar till rean är det av någon anledning..!

Ha en bra kväll.

2009-12-27 @ 20:20:34
URL: http://gallerigavelin.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0