Onsdag.


Idag är det riktigt härligt frostigt ute.
Det är dock lite kylig inne men det går ju att avhjälpa med
flanellpyjamas och en pläd.
Jag älskar att gå i koftor och tjocksockor så jag vill inte ha
alltför varmt inomhus.
Tyvärr så tycker inte sambon som jag så han höjer värmen
på elementen och jag sänker den.=)
Bestämde med mor igår att vi ska åka på lite klappjakt till
Birsta idag eller imorgon.
Få se om en timme hur jag känner mig i lederna om det
blir av idag.
Medan jag väntar på att värktabletterna ska göra sitt så ska
jag dricka en kopp te och mysa av den vackert frostiga
morgonen.
Ha en fin dag!


Kommentarer
Postat av: Eleonora

Ha en riktigt fin dag du också och hoppas du orkar med lite klappjakt med din mamma. Ni gör alltid så mycket trevligt ihop att jag blir nästan avundsjuk. Men min lilla mamma har varit borta sedan 1985, och jag saknar henne ofta fortfarande.

2009-12-02 @ 08:57:12
URL: http://konvaljen.blogspot.com
Postat av: Znogge

Hoppas du hittar något fint i klappväg? Har du någon idé om mitt kort än? Det är absolut INGEN brådska så känn ingen stress men jag var bara lite nyfiken!



Kram

2009-12-02 @ 11:32:00
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Cicci

Tack gulliga för skivan och kort. Nu ska här njutas av musik och en kopp te. Så vackert med all frost. Malte njuter i fulla drag och vill inte alls gå in. Tur att han kan ligga ute själv en stund och mysa.

Julklappar...ja det ska förstås också fixas...vilken dag som helst.

Kramis vännen

2009-12-02 @ 11:54:51
URL: http://ciicciiha.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0