Fredag.


Vilda har fått för sig att hon ska ligga på husses plats
i soffan och böka in sig bland alla fina mysiga kuddar
som ligger där.
Ella tycker att det är lite läskigt med kuddar som yr
omkring så hon är helt paralyserad medan Vilda
bäddar.
Råkar en kudde komma på villovägar så säger vår
konstapel Ella till på direkten.
Man har aldrig tråkigt med dessa prinsessor i huset.=)

Jag hade jätteont i mina leder igårkväll och det var
inte ett dugg bättre när jag vaknade imorse.
Igår hade vi -6 grader på morgonen och idag ligger
temperaturen runt noll så det är väl därför det känns
som jag blivit överkörd av ett tåg.
Jag skulle kanske ge mig på att spå väder.=)
Inget ont som inte har nått gott med sig sägs det ju.
Det är fortfarande frostigt och fint ute men det lär
väl försvinna nu när det blir mildare igen.
Vädret är ju inget jag rår på även om jag känner av
det så det är bara att gilla läget.
Jag tänker ha en mysig dag.....tända ljus,lyssna på
julmusik och pyssla lite.
Myspys med vovvarna ingår förstås också.....det gör
det alltid.
Ha en mysig dag alla!


Kommentarer
Postat av: ejmis

Ha en skön fredag i soffan med prinsessorna =)

2009-12-04 @ 17:44:13
URL: http://ejmis.blogg.se/
Postat av: Znogge

Hos oss är det Miss E som bäddar och flyttar runt bland soffkuddarna. Herr Hund i sin tur tittar mest förvånat och brukar välja att lägga sig under bordet. Lugnast där...



Hoppas värken blev lite bättre och att dagen varit bra. Nu får jag önska dig en fin kväll i stället!



Kram!

2009-12-04 @ 18:02:26
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Mormormu

Skrattade högt när jag läste inlägget!

Inte åt att du har värk, för det tycker jag verkligen är illa!! Hoppas du får må bättre nu!

Nejdå, jag skrattade när jag såg framför mig charmtrollens "kuddkrig" och "boande"! Vilken synd!



Må så gott du bara kan!

Kram

2009-12-08 @ 17:24:37
URL: http://mormormu.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0