Tisdag.


Här sitter Ella varje solig morgon och njuter.
Jag behöver aldrig fundera på var hon är den tiden på
dagen.
Idag när det är molnigt ligger hon i soffan och snarkar.
Moln är helt ok bara vi slipper regn.........drygt 20 grader
så varmt och skönt är det i allafall.
Igår var jag ut och påtade lite i trädgården vilket genast
slår tillbaka.
Handleder och armbågar är det som gör mest ont.
Så idag blir det vila.
Jag har nämligen en förhoppning om att kunna åka till
Birsta med Hella en stund i eftermiddag.
Ha en härlig dag!

Kommentarer
Postat av: Sickan

Ja vila nu så du kan åka en tur i eftermiddag!



Kramen på dig!

2009-08-04 @ 09:09:39
URL: http://sickanslivspussel.blogspot.com
Postat av: Cina

Så mysigt, hon har kanske sin meditation stund där i solen :)

vila dig nu vännen!

kram

2009-08-04 @ 09:25:09
URL: http://dreamcatched.blogspot.com
Postat av: Eleonora

Hon har funnit sin förmiddagsplats där i solen, den söta Ella! Hundar är väl mycket vanedjur, eller?



Hoppas du kommer till Birsta idag. Att du orkar menar jag. Vad ska damen handla nu då? Inte är det väl bara mat? Det ska däremot jag göra - handla mat alltså - jag förstår inte varför kylskåpet så ofta är tomt. Vem tar maten för mig? Nu måste även frysen fyllas på, så det är med tunga steg jag närmar mig ICA MAXI idag, för det kommer att kosta pengar!



Idag (trots sol och värme) ska jag städa litet mer ordentligt i mitt sovrum. Och så ska jag klippa rosor i trädgården och gå och uppvakta en av mina senior-tanter som fyller 85 idag. Igår möttes vi i trädgården och hon var mer än virrig i huvudet, jag hoppas det bara var tillfälligt. Hon har ont i ett knä och går just nu med kryckor - jag ska låta henne pröva den där COUNTERPAIN-krämen som jag berättade om för dig. Det är så synd om alla gamla även om hon har 2 barn (!) - över 60 år - som kan hjälpa henne, men dom arbetar ju och hon känns så ensam jämt.



Ha det gott vännen och hoppas du kommer iväg på din utflykt. Stor tisdagskram ....

2009-08-04 @ 10:12:08
URL: http://konvaljen.blogspot.com
Postat av: sofie

Hoppas att värken i handlederna och händerna snart är borta. Kram

2009-08-04 @ 15:48:15
Postat av: Anna

Om jag bott nära dig då hade jag kommit Hellen och rensat klippt och bara fixat lite åt dig i trädgården..jag är en fena på det..mmm vila du nu..himmel Hunden då..jag svimmar..så galet härlig..hela jag ler..



2009-08-04 @ 16:06:31
URL: http://filipendula.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0