Lördag.


Idag är solen tillbaka men vinden är kylig så det börjar
helt klart bli dax att plocka fram lite varmare kläder.
Jag som älskar koftor har ingenting alls emot det.=)
Känner mig lite piggare än igår men värken är
densamma.
Det är flera småleder som är inflammerade och svullna
och det är otroligt vad tex en svullen tå kan göra ont.
Sen blir det en ond cirkel av allt.....eftersom jag har ont
när jag går så går jag fel på foten vilket gör att andra
leder tar stryk.
Så idag blir det ännu en ganska stillasittande dag.
Jag ska sätta mig på altanen sen och mysa i solen och
så blir det nog en hel del tid vid pysselbordet.

Igår gjorde jag nått som jag lovat mig själv att aldrig
göra om.
För ganska längesen försökte jag mig på att göra ett
dopkort som ser ut som en dopklänning och jag blev
inte alls nöjd med resultatet.
Som vanligt så skulle jag krångla till det och valde ett
papper med linnetrådar i vilket var näst intill omöjligt
att klippa i.
Den här gången var jag lite smartare och valde ett
papper som var lite lättare att klippa i och jag känner
mig faktiskt nöjd med resultatet.
Jag ska visa en bild på kortet senare idag.
Ha en skön dag!


Kommentarer
Postat av: Znogge

Vi har nog ett liknande väder. Sol ja, men vinden är aningen kylig och himlen mörk. Fast enligt prognos ska vi visst få sommarvärme här igen i slutet av denna vecka.



Så spännande ditt nya kort låter och kommer att kolla in bilden när den dyker upp!



Ha en bra dag!

Kram

2009-08-29 @ 10:11:02
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Ninni

Ja här är det också lite kyligare och fruktansvärt blåsigt!



Aj aj stackars dig och dina onda leder...ser fram emot att få se kortet..ha en fin dag, kramen

2009-08-29 @ 10:44:59
URL: http://ninni.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0