Måndag.


På onsdag är det bara en vecka kvar tills jag ska åka med
Vilda till Strömsholm.
Känns otroligt tungt att måsta lämna henne där igen men
går allt lika bra som sist så blir det bara från onsdagkväll
till fredagkväll.
Går bara operationen bra så är hon på benen redan på
fredagmorgon.....det är jag helt säker på.

Växlande molnighet ser det ut att bli idag.......mycket bättre
än vädret vi haft i helgen.
Idag har jag inget planerat förutom det vanliga stöket här
hemma.
Blir det lite varmare så ska jag sätta mig på altanen i solen
en stund och mysa.
Skulle tro att jag får sällskap av prinsessorna som älskar
att lapa sol.
Ha en mysig dag!

Kommentarer
Postat av: Eleonora

Ny vecka och förhoppningsfullt nytt fint väder. Vi blir ju så mycket snällare och gladare om vi har sol och värme omkring oss. I vart fall jag.



Min lilla familj här nere har dragit iväg till Åre. Dom åker skidor utför hela fam. så dom får nog en skön vecka där uppe.



Något ensamt kan det bli för mig men det gäller att hitta på något. Nu ska jag ut och leta gardinstång och fodertyg till de nya sovrumsgardinerna, som inte hänt något med ännu. Hittar jag bara dom här sakerna, så går syendet rätt snabbt. Sedan återstår bara sänggavel (som ska kläs) och överkast.



Så ska jag gå och klippa håret en dag och sköta fötterna en annan. Och ha en lättare middag för en väninna. Så sammantaget har jag nog mycket att göra när jag tänker närmare efter. Ha det gott söta du och stor kram

2009-04-06 @ 09:20:57
URL: http://konvaljen.blogspot.com
Postat av: Eleonora

Ny vecka och förhoppningsfullt nytt fint väder. Vi blir ju så mycket snällare och gladare om vi har sol och värme omkring oss. I vart fall jag.



Min lilla familj här nere har dragit iväg till Åre. Dom åker skidor utför hela fam. så dom får nog en skön vecka där uppe.



Något ensamt kan det bli för mig men det gäller att hitta på något. Nu ska jag ut och leta gardinstång och fodertyg till de nya sovrumsgardinerna, som inte hänt något med ännu. Hittar jag bara dom här sakerna, så går syendet rätt snabbt. Sedan återstår bara sänggavel (som ska kläs) och överkast.



Så ska jag gå och klippa håret en dag och sköta fötterna en annan. Och ha en lättare middag för en väninna. Så sammantaget har jag nog mycket att göra när jag tänker närmare efter. Ha det gott söta du och stor kram

2009-04-06 @ 09:22:33
URL: http://konvaljen.blogspot.com
Postat av: znogge

Även om det är ett starkt orosmoment så är det nog ändå lika bra att få det avklarat. Men visst är det tufft att lämna dem och visst oroar man sig hela, hela tiden. Jag kan inte tänka på något annat när det är något fel med våra hundar.



Pengarna äv överförda till dig men finns på ditt konto först efter 12.30. Är det så att banken ville ha sovmorgon i dag ;-)



Kram och ha en fin måndag!

2009-04-06 @ 10:10:16
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Vicki

Får hunden ligga kvar efter operationen? Är du med hunden då?



Vicki

2009-04-06 @ 18:32:49
URL: http://fotbollsvicki.blogspot.com
Postat av: sofie

Jag håller tummen på Onsdag.Kram

2009-04-06 @ 18:37:25
Postat av: Cicci

Bara en månad kvar. Så skönt att bli av med det.

Vi har haft en fin dag idag med sol. Hoppas din blev bra också.

Kramiz, vännen

2009-04-06 @ 20:27:36
URL: http://ciicciiha.blogg.se/
Postat av: Grannfrun

Det gick ju så bra förra gången, hjärtat. Men jag förstår din oro. Nåt som är bättre den här gången är ju att hon kan ligga och rehabiliteringsvila i solgasset på altan. Det var väl massa snö sist?



Vi håller alla 4 tummarna och tänker på er två på onsdag. Kram Ninni & Annica

2009-04-06 @ 21:27:49
URL: http://www.dramigbaklaenges.blogspot.com
Postat av: Anna beundrar

Hmmmmm så pass att det redan är dags då..på onsdag..ja men då ska jag tänka på er och jag önskar er all lycka med op..det kommer säkert gå bra..rkam på dig Hellen lilla från Annapanna

2009-04-06 @ 22:54:21
URL: http://filipendula.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0