Kort.


Idag har jag faktiskt lyckats få ihop ett kort......ett födelsedagskort.
Stämpeln kommer från det nya hÄnglapaketet.
Papperet i botten är från Papirdesign och det med rosor kommer
från Melissa Frances.

Otroligt nog så har jag även fixat köksfönstren så nu är det vår i
köket åtminstonde.
Mina fina pelargoner kom mer till sin rätt nu när de vinröda
gardinerna byttes mot de vit/brun/beiga.

Nu är jag dock helt slut men det känns så otroligt skönt att

ha det gjort.

Ska vila mig en stund nu med vovvarna i soffan innan A kommer
hem och det är dax för mat.
Ha en skön kväll!


Kommentarer
Postat av: Anna .

Melissa Frances..coolt namn skulle jag kunna tänka mig att heta..:) Mmmm Hellen du..fint så pass välgjort och vackert..ditt fönster där oxå du..nice..

2009-04-07 @ 17:50:02
URL: http://filipendula.blogg.se/
Postat av: Znogge

Så fint du fått det i dina köksfönster! Man får släppa in våren gradvis för det är svårt att hinna med allt på engång.



När vi var hos veterinären i dag träfade vi en liten bulldogpojke på tio veckor! Han morrade på Miss E hela tiden men hon tog det med fattning! Det såg i alla fall väldigt roligt ut :-)

Kram!

2009-04-07 @ 18:26:21
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Emma

Hej!



har du något kort på lager som passar för en karl som fyllt 50 år? :)



Kram

2009-04-07 @ 20:48:57
URL: http://emmanylund.blogg.se/
Postat av: Mumin

Det är väl skönt att göra lite nytt omkring sig i huset. Det känns lite piggare då. Nu får du vila dig ordentligt! Kram Mumin

2009-04-07 @ 21:19:58
Postat av: Marina

Jag skulle oxå behöva fixa fönstrerna..:-(

Det är ju så himla mycket som ska göras på våren tycker jag..Både inne och ute..Jag vet inte hur man ska hinna med allt..För tiden går ju fortare när man blir äldre sägs det och det stämmer faktist tycker jag...

2009-04-07 @ 22:01:27
Postat av: Mari Andersson

Jag putsade mitt köksfönster för ca en vecka sedan,men vad hjälpte det ...

Jag får ju göra om det snart igen, hihi. Det är liksom ett evighetsgöra.

Men visst är det väl härligt att hänga upp nya gardiner och rummet får en helt annan skepnad, eller vad man ska säga...

Det är ju alltid härligt när man ändrar om ävn om det bara är en liten sak man ändrar.



Här försöker solen tränga sig fram, vi får väl se om den lyckas helt. Hoppas att du oxå får lite solglimtar idag i alla fall.

Många vårkramar / Mari

2009-04-08 @ 08:01:37
URL: http://maradesign.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0