Torsdag.


Det har snöat lite inatt och jag hoppas det kommer mer så vi slipper
ishalkan.
Jag bar hem ljus från Ikea igår för 400 kr så nu ska vi nog klara oss
ett tag i allafall.
Ett par prinsesskronor i gummi följde också med hem och Ella som
nästan aldrig brytt sig om leksaker blev helt frälst i dem.
Hon skulle dessutom ha båda två.=)
Hon såg så rolig ut när hon sprang och stal Vildas krona.......man såg
riktigt vilket kap hon tyckte att hon gjort.
Vilda var inte ett dugg intresserad först så hon lät Ella hållas men när
hon lite senare ändå villa bita lite i en av kronorna så var det inget
problem.
Ella vet att Vilda är högre än henne i rang och accepterar det.

Idag är lederna riktigt onda men jag vet ju att det blir så när jag gjort
nått ansträngande dagen innan.
Tråkigt nog så känner jag mig krasslig i halsen också.
Det känns som att jag har en förkyldning på gång vilket jag inte alls
har tid med.
Imorgon klockan 8 ska vi vara med Vilda på röntgen så jag ska försöka
kurera mig idag.
Det tar inte mer än en timme så hur jag än mår så ska jag nog klara
av den stunden.
Ska bli så otroligt skönt att få veta om operationen har lyckats full ut.
Ha en skön dag!

Kommentarer
Postat av: Carina

Det låter skönt med snö... det blir så mycket ljusare ute när snön ligger kvar. Hoppas vädret stabiliserar sig så kanske du mår bättre?

Såklart ska prinsessor ha kronor!

Å så häller vi alla tummar och klor inför Vildas röntgen i morgon och för att du ska må bättre - å att det halsonda "far väck"!

kram!

2008-11-20 @ 09:10:30
URL: http://www.me-knodden.com
Postat av: sickan

Håller tummarna för att du inte ska bli förkyld oxå ovanpå allt annat!



Och det är så trist att man alltid måste betala när man gjort nåt särskilt.



Jag vänjer mig aldrig vid det..............



Hoppas du lyckas kurera dig idag!



Kram på dig!

2008-11-20 @ 09:12:56
URL: http://sickans.nu/pentaxk100d
Postat av: LillBlomman

Försöker skicka lite ledlindring till dig!!! Här är det surt också pga kylan! men idag ska vi iväg på mys så jag tar en rejäl dos värktabletter! Ja, nu har du ljus så du klarar dig! Visst är det mysigt! Många kramar!

2008-11-20 @ 09:16:54
URL: http://lillblommanskapar.blogspot.com
Postat av: Anonym

Hoppas att inte blir förskyld nu,håller tummen i morgon så att allt är bra efter operationen.Kram

2008-11-20 @ 11:17:14
Postat av: Znogge

Vilken fin liten prinsesskrona. Det skulle vara något för vår sessa! Hon älskar verkligen leksaker medan Herr Hund bara ligger intill dem. Men det är ändå en principsak för honom att han ska ha en leksak. Ser ganska fånigt ut!



Hoppas det inte blir mer av förkylningen utan att du kan komma med på veterinärbesöket i morgon! Håller tummarna för att allt ska gå bra.



Kram!

2008-11-20 @ 12:07:42
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: p

Ska hålla tummarna för dej!!! =)

2008-11-20 @ 14:02:21
URL: http://dentatuerademamman.blogspot.com
Postat av: Grannfrun

hur gick det på röntgen?



Kram

2008-11-20 @ 14:33:43
Postat av: Ninni

Haha klart att Prinsessorna ska ha krona!!



Gooo bild!



Hoppas du fått vila idag och att lederna inte känns allt för jävlig..kram kram

2008-11-20 @ 14:33:45
URL: http://ninni.blogg.se/
Postat av: Cicci

Håller tummarna så att de vitnar för att operationen gått bra.

Kurera dig vännen, en förkylning låter inte alls roligt.



Kramiz

2008-11-20 @ 15:06:35
URL: http://ciicciiha.blogg.se/
Postat av: Åsa Jinder

Krya på dig!

Dina hundar...vad glad man blir av att se och läsa om dem!

Jag missade prinsesskronorna när jag var på Ikea i Gävle häromdagen! Synd! Solveig fick en sko. Som hon slet sönder på 10 minter. Fniss fniss. Hårdplast är grejen;)

2008-11-20 @ 15:19:10
Postat av: Eleonora

Så fina kronor dina små prinsessor har fått! Och det var en faslig mängd ljus du handlat hem. Måste väl räcka riktigt lääänge.



Har hjälpt min dotter i 2 dagar och inte hunnit med att blogga. På lördag bär det iväg till sonens stora högtidsfest, så jag ligger nog lågt en tid framöver. MEN jag ska tänka på dig och Vilda på fredag och får jag tid så tittar jag in. Ha det så gott och stor kram

2008-11-20 @ 17:11:53
URL: http://konvaljen.blogspot.com
Postat av: Sofie

det var jag som skrev om förkylning och att jag håller tummen i morgon.Hoppas att led värken släpper snart,men jag tror det är mera snö eller regn nederbörd på gång käns som så.

2008-11-20 @ 17:44:05
Postat av: Mumin

Ja du hundarna har hittat sina leksaker:) Men va synd att du har ont i halsen också. Hoppas det går bra med jycken i morgon. Krya på dig! Kram Mumin

2008-11-20 @ 19:37:24
Postat av: Marina

Hittade du dom där på Ikea??Dom missade jag totalt fast jag gick och kolla på hyllorna bland husdjur sakerna..

2008-11-20 @ 20:59:17
Postat av: Annica

Hej!

Jag lever men är slut i kroppen. Pysslar för fullt och har inte lust att blogga. ;-)

Jag håller tummarna i morgon. Om du vill får du gärna ringa när du kommer hem. Om du orkar förstås.

Massa kramar från mig!

KRAM!!!!

2008-11-20 @ 21:37:48
URL: http://anja72.blogg.se/
Postat av: Jenny

Hallo! Vilka söta kronor till dina prinsessor.

Håller mina tummar för att röntgenbilderna i morgon visar att allt lyckats...

Här är en till som är febrig och snorig och har ont i halsen )-:

Det gör till och med ont i hårbottnen ??????



Har väl "tänkt" för mycket...Haha!



Lycka till i morgon! Kram, Jenny

2008-11-21 @ 00:20:10
URL: http://bergskristallen.blogspot.com/
Postat av: Plogflickan

Fniss de vet nog att de är prinsessor!!

Ha en fin dag!

2008-11-21 @ 07:52:02
URL: http://plogflickan.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0