Jobbigt med shopping.

171507-1113
Nu har jag klippt mig och är jättenöjd som vanlig.
Presenterna till mina syterdöttrar är inköpta.
Det blev en jeanskjol till 17 åringen och en kjol ett linne och ett par
leggings till minstingen som fyller 12 på julafton.
Nu är det bara att hoppas att det faller dem i smaken och att det är rätt
storlekar.
Jag var helt slut när jag kom hem så det blev ett par timmars vila med
vovvarna i soffan.
Ella har vaknat till men Vilda sover fortfarande här bredvid mig under
en fleecepläd.
Det är kyligt både ute och inne idag.
Nu ska jag sätta mig vid pysselbordet en stund och se om jag kan
få ett beställningskort till ett brudpar klart.
Ha en fortsatt bra dag och en skön kväll!


Kommentarer
Postat av: Di

Ha en jättefin kväll! Kram

2008-05-06 @ 16:14:21
URL: http://diqueen.blogg.se
Postat av: Znogge

Lycka till med pysslandet och ha en skön kväll du med!

Kram!

2008-05-06 @ 17:12:29
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Eleonora

Ja det är jobbigt med shopping! Jag köper nästan alltid fel och lämnar tillbaka nästa dag. Nu MÅSTE jag ut och handla för det saknas mycket mycket kläder och skor. Håll tummarna att jag lyckas hitta någonting i alla fall som passar.

Vilda - jättesöt vovve som baby (jag nu med) och så gott att hon blir hjälpt den 12 maj. Då ska jag tänka på henne. Krama om henne från mig.

2008-05-06 @ 22:43:10
URL: http://konvaljen.blogspot.com
Postat av: Anonym

Hoppas att kvällen vart bra,fast du var trött!
Kul att du vart nöjd som vanligt med håret..Det är ju inte alla som blir det!Som jag :-)
Hoppas att din dag blir bra och med lite mer värme än i går!
För här är inte solen i alla fall!

2008-05-07 @ 07:14:16

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0