Blåsigt....

171507-1033
blev det idag men det var skönt om man som jag satt i lä.
Ryggen har varit besvärlig idag så det blev ingen promenad ......jag
lekte en stund med vovvarna ute på gården istället.
De är nöjda bara man är ute med dem så det blev en stund i solen.
Jag har tagit det lungt idag och tom sovit en stund mitt på dagen.
Anders har rätt när han säger att jag tar ut mig så fort jag känner mig
lite piggare.......jag måste bli bättre på att vila även de dagar jag mår
ganska bra.
Det är ju så mycket jag vill och tycker att jag behöver göra och när jag
då känner att jag orkar så kör jag på som en dåre och försöker hinna
allt som blivit eftersatt när jag varit dålig.
Idag har jag varit riktigt kreativ och gjort klart ett kort och ett bokmärke
jag påbörjade igår ......ett påskkort har det också blivit.
Vi är ju snart där....skärtordagen är den 20 mars.
Jag vet vad jag ska göra i påsk i allafall......konståknings VM börjar
den 19 och det vill jag inte missa.
Ikväll ska vi se en film som heter 1408.....tydligen någon slags
skräckfilm.
Jag gillar inte den sortens film men Anders såg ju Elizabeth med mig
igår så jag får väl offra mig.=)
Men först blir det Antikrundan....det enda programmet jag inte gärna
missar annars ser jag sällan på tv.
Imorgon kommer dottern hit......vi ska hjälpas åt att göra ett kort till
en av hennes japanska vänner som fyller år.
Vovvarna lär uppskatta att hon kommer så de slipper vara med
tråkiga matte hela dagen igen.
Ha en skön kväll alla!


Kommentarer
Postat av: Lollo

Hejsan! Påskkort, vad
duktig du är, jag skickar aldrig kort till påsk, men desto fler till jul..Fast jag inte gillar hundar, så ser han fin ut.
Ha det så bra!!

2008-03-06 @ 19:39:52
URL: http://lollo54.blogg.se
Postat av: Margaretha

Vi har haft Japaner som gästforskare på jobbet och dom har otroligt fina kort och små konstverk som dom ger bort i present....
Kram
Margaretha

2008-03-06 @ 20:31:59
URL: http://catfriend.blogg.se
Postat av: zizzi

Så himla mycket fint du har gjort bara de senaste!
Kramar till dig!

2008-03-06 @ 20:48:32
URL: http://www.cissi74.blogg.se
Postat av: curlingmormor

Känner igen det där att man tar ut sig när man känner sig piggare och så får man lida för det sen. Jag har haft träff med dammtrasan idag och det lider jag pin för nu ikväll, men dammfritt har jag och det är också en skön känsla!!!!
Kramizzzzz

2008-03-06 @ 21:04:52
URL: http://curlingmormor.wordpress.com
Postat av: Sickan

Vädret såg lovande ut här i morse men nu........nej,ser ut att bli samma skit som igår!
ha det bra!
kram!

2008-03-07 @ 08:13:28
URL: http://sickans.nu

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0