Onsdag.


När vi gick och lade oss igårkväll sken solen så jag hade hoppats på sol
idag men ack vad jag bedrog mig.
Det regnar och det känns som det är kyligare i luften än igår.
För de som tar studenten idag hoppas jag verkligen att det klarnar upp.
Vildas knä blir bara bättre och bättre.
Hon ska fortfarande ta det lugnt för det tar några veckor till innan det är
riktigt läkt.
Tanken är ju att vi ska försöka att hålla henne lite lugnare även i framtiden
så att knäna håller och det kommer inte att bli lätt.
Hon får så klart röra sig men det är visa saker vi vill undvika att hon gör
som att hoppa och ligga i kurvorna när hon springer.
Idag kommer min vän som alltid hjälper oss så mycket hit och hämtar
mig för en tur till BlomsterLandet.
Jag tänkte att jag ska köpa några växter även åt henne som tack för
hjälpen igår och sen bjuda henne på lunch.
En månskenshortensia ska jag försöka få tag i till oss själva också
några tomatplant och lite fler pelargoner.
Tråkigt att inte vädret är bättre men det finns ju paraplyn som tur är.
Ha en skön dag!

Kommentarer
Postat av: Gisan

Det regnade här när jag vaknade, men nu börjar det klarna upp. Regnet behövs ju. Men inte nu med alla studenter som sagt. Hoppas att du får en riktigt bra dag! KRamar...

2008-06-11 @ 08:07:31
URL: http://gisans.blogspot.com
Postat av: Marina

Här har det stänkt lite grann..Men det kommer väl mer när jag ska vara ute:-(

Förstår att du vill köpa henne en växt som tack för att hon ställer upp..

Hoppas att du får tag i fina växter och att din dag blir bra...

Kramar i massor!

2008-06-11 @ 08:19:54
Postat av: Anna

Kan tänka mig att både damerna tar sig fram som stridsvagnar när dom är på det humöret ;)

Här är det skitväder idag..jag som ville sola :(

Ha det bra med väninnan idag :)

2008-06-11 @ 08:41:51
URL: http://www.meohmylogpartaj.blogspot.com
Postat av: Znogge

Här är det blåsigt som bara den, i princip halv storm! Jag är nybliven ägare till ett vinbärsträd och en tomatplanta plus en fikonkvist så nu ska det odlas!

Kram och ha en fin dag!

2008-06-11 @ 10:08:28
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Gunilla/Nilla

Här har det börjat blåsa som attan och solen har försvunnit. Nu kan det lika bra börja regna också för sedan vill jag ha SOL igen!!

Sköt om dig vännen och ha en bra dag

kram/Gunilla

2008-06-11 @ 10:46:14
URL: http://kortnilla.blogg.se/
Postat av: Anonym

Skönt att höra att Vildas knä är bättre. Men svårt att hålla henne still, kan jag tänka mig.

Här regnar det också idag. Men det behövs. Det har varit så kvavt, puh, hoppas regnet rensar upp lite.

Kram Nalle

2008-06-11 @ 13:08:36
Postat av: curlingmormor

Här regnar det inte.....ännu i vilket fall, faktiskt så har den härliga solen varit framme och hälsat på!!

Kramizzzzz

2008-06-11 @ 13:20:35
URL: http://curlingmormor.wordpress.com
Postat av: Ninni

Usch då regnar det än..va trist!



Vi har haft en riktigt fin dag idag och knappt nån blåst alls.

Ca 19 grader, helt okey!



Hittade du några blommor?? Ha det gott, kramen

2008-06-11 @ 21:06:43

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0