Måndag.


Det ser ut att bli lite bättre väder idag.......just nu skiner solen i allafall.
Vi hann med en del trädgårdsarbete igår vilket känns skönt.... nu är det
bara resten kvar.
Idag står det shopping på schemat.
Jag måste hitta något att ha på mig när vi ska på bröllop på lördag.
Det är aldrig roligt att shoppa när man måste och jag hittar sällan något
som passar då.
Så håll tummarna för att jag kommer hem med något jag är riktigt nöjd
med för en gångs skull.
Jag ska göra en sväng på Panduro Hobby också och det är ju alltid roligt.
Anders hatar att gå i butiker så han får vara hemma med vovvarna och
jag tar med mig mamma istället......hon behöver kläder till samma bröllop
så det passar bra.
Förr var min favorit sysselsättning att shoppa men nu är mina leder så
dåliga att det är mest jobbigt och gruvsamt att ta sig iväg.
Men det är bara att gilla läget och acceptera att livet förändras.......jag
kommer aldrig att bli bättre än jag är nu.
Nu när Enbrelen tycks fungerar så ska det väl inte gå lika fort utför i allafall.
Nej nu ska jag röja undan lite här och göra mig klar för en shoppingtur.
Ha en härlig dag!


Kommentarer
Postat av: Anna

Ja jag håller tummarna att du hittar något fint. Min man gillar heller inte affärer... ja en vinranka är ju vacker att se på även utan druvor. På Garden odlar jag mest för ögat.. skörden kommer trea. På andra är vackra krukor o annat som man kan njuta av.

2008-07-07 @ 08:46:09
URL: http://filipendula.blogg.se/
Postat av: Ninni

Du ska se att du ramlar på värsta blåsan!



Om inte får du väl knåpa ihop nåt själv du är ju så bra på attt pyssla..hihi



Vi åker torsdag eftermiddag till syrran sen går flyget till turkiet på fredag kväll.



Ha en skön dag..kramen

2008-07-07 @ 09:31:33
Postat av: Anna

Hoppas du hittar nåt riktigt fint! Kram på er....

2008-07-07 @ 09:36:46
URL: http://comicsans.blogg.se/
Postat av: ciiccii

Jag gillar inte heller att shoppa. Som tur är har jag min brorsdotter som älskar att shoppa. Hon släpar iväg mig ibland. Hon hittar alltid snabbt saker som hon vet passar mig. I bland ringer hon och beordrar mig att åka till någon affär där hon hittat det jag bara måste köpa. ;0)

Jag håller tummarna för en smidig shoppingtur.

Kramiz

2008-07-07 @ 11:36:21
URL: http://ciicciiha.blogg.se/
Postat av: Monica

Jag känner på mig att du kommer hitta nått supernajs ;)

håller tummarna

ha en fin dag , här regnar det skönt

2008-07-07 @ 11:41:38
URL: http://villmanintesavilmainte.se
Postat av: Znogge

När man däremot inte ska handla något då snubblar man gärna över både det ena och det andra i klädväg! Håller tummarna för att du hittar något lämpligt!

Kram och ha en fin dag!

2008-07-07 @ 12:58:22
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: curlingmormor

Tjuvkikade i nästa inlägg och såg bilden på kläder som du har köpt!!!

Det brukar ju annars vara så typiskt att inte hitta något när man väl är ute och letar!!!!

Kramizzzzz

2008-07-07 @ 22:43:32
URL: http://curlingmormor.wordpress.com

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0