Lördag.


Igår var det för varmt för oss alla utom min tokiga kusin som var här och
jobbade med det sista på altanen i 40 graders värme.
Vovvarna blötte vi med vattenslangen och sen satt vi allihopa inne vid
fläkten mitt över dagen.
Idag är det 20 grader och molnigt så idag kan vi sitta ute och mysa.
Det går nog t o m att jobba lite i trädgården.........perfekt väder och helt
i min smak.
Jag vill gärna ha värme men orkar inte med gassande sol.
Vi har inget inplanerat idag heller utan tar dagen som den kommer.
Anders behöver verkligen varva ner och bara få vara nu i början på
semestern.
Jag måste visa er vilket fint armband jag köpt av Maria
Hon har ett företag som heter Mawi design.....www.mawidesign.blogspot.com
är adressen.
Jag måste lära mig att lägga in länkar i mina inlägg men nu får ni stå ut med
att söka er dit på egenhand.

Det är vackrare i verkligheten än på bild men ni får tänka er lyster i pärlorna.
Jag kan verkligen rekomendera hennes smyckesblogg.
Nu ska jag stöka undan lite här och sen ska jag sätta mig ute och läsa
en bok.
Ha en härlig dag!

Kommentarer
Postat av: Znogge

Vilket fint armband! perfekt nu till sommaren. Hoppas lördagen blir mer lagom värmemässigt. Själv gillar jag när det blir nästan tropiskt varmt så länge man kan få svalt på natten!

Kram!

2008-07-05 @ 10:58:27
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: LillBlomman

Ja, igår var det i varmaste laget! Flodhästullis pustade och stånkade hela dagen! Tur att det blev svalare på kvällen, då ville man inte gå in istället! Hoppas att du har det gott, vännen! Kramen!

2008-07-05 @ 11:09:27
URL: http://lillblommanskapar.blogspot.com
Postat av: Monica

Men va fint ska kika in;)

Nesta gång du ska länka Markera det du vill länka sen länka fyrkanten och spara , men det kan du ju? du gjör ju det på inlägget där ovan pekar upp



kram

2008-07-05 @ 12:47:39
URL: http://villmanintesavilmainte.se
Postat av: Maria

Så glad jag blir när jag läser att du gillade armbandet så mycket:) och tack för alla fina ord!!! KRAM

2008-07-07 @ 14:17:32
URL: http://mawidesign.blogspot.com

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0