Vart tog dagen vägen?

Måndag och snön vräker ner utanför fönstret.
Oj vad fort den här dagen har gått och jag har inte gjort nått nyttigt alls.
Kom inte ur morgonrocken fören klockan var 10 och sen åkte jag
med Malin en sväng på Panduro.
Hon och Max följde med hit en stund så jag hann snusa på honom
lite.=)
Sen kom en annan vän förbi på en kopp kaffe och plötsligt var
klockan 16,30.
Jag har inte ens öppnat påsen från Panduro ännu.=)
Väntade mig ett paket i lådan idag men det var bara en massa
räkningar.......när jag kollade igenom alla kuvärt så hittade jag även
ett från min kära pysselvän Cina.
Hon hade skickat ett ljuvligt kort till mig och en massa utstansade
grejor som jag kommer att få mycket nytta av när jag pysslar.=)
Helt plötsligt gjorde det inte ett dugg att inte mitt paket kom.
Nu sover vovvarna i soffan utmattade efter allt besök.....dax att kolla
i påsen från Panduro och pyssla en stund.=)
Ha en skön kväll alla!

Kommentarer
Postat av: Znogge

Jag hade hoppats på en bok i brevlådan men även hos mig var det mest räkningar plus en del kontrolluppgifter. Men den som väntar på något gott...
Ha en fin fredagskväll!
Kram!

2008-01-18 @ 18:19:35
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Marina

Man behöver såna dagar i bland!!!Ha en jätte trevlig fredags kväll!:-)*kram*

2008-01-18 @ 20:41:08
URL: http://marinasblogg.se
Postat av: Di

jag fick också en fin sak i posten idag :)
kram ha det så gott i morgon!

2008-01-18 @ 21:54:58
Postat av: curlingmormor

Visst är det skönt att strosa omkring i morgonrocken!!!!! Det ska jag göra imorgon bitti!!!!
Kramizzzzz

2008-01-18 @ 23:17:24
URL: http://curlingmormor.wordpress.com
Postat av: Nina på Johangården säger

Tack för i går! Har inte hunnit förrän nu att blogga och skriva lite kommentarer. Min syssling är här nu.

Jag tänkte inte på glassiga magasin i går. Den tanken fick jag idag... men jag tar gärna emot några gamla tidningar att klippa i.

Ha det gött!

2008-01-19 @ 00:30:43
URL: http://ninajohangarden.blogg.se
Postat av: Sickan

Hoppas du fick pysslat tillslut :)

Är bilden nytagen???Har ni så mycket snö.........

Ha en bra dag!
Kram!

2008-01-19 @ 07:42:27

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0