Tisdag.

171507-997
Idag ska jag åka och klippa mig......det behövs kan jag säga.
Jag köpte en toning före jul men eftersom jag var så förkyld vågade
jag inte tona håret då.
Tanken var att mamma skulle hjälpa mig nu innan klippningen men
hon har inte varit så pigg.
Nu är det ett måste för jag ser bedrövlig ut i håret så innan veckan är
slut hoppas jag att jag har lite färg i håret.
Senare idag kommer min bästa vän hit......ni vet hon som hjälper oss
med vovvarnas klor.
Vi har inte träffats sen nyårsafton så det lär bli en hel del kaffe och
en massa prat.=)
Kloklippning står också på schemat och dessutom ska hon klippa
sambons hår........hon kan mycket den här tjejen men så är hon
guld värd också.=)
Tack till alla er som beställt kort........det är så roligt att så många
vill köpa mina kort.
Vovvarna sover fortfarande och jag ska inte vara hos frissan fören
10,30 så nu ska jag sätta mig vid pysselbordet en stund.
Ha en mysig tisdag!

Kommentarer
Postat av: Marina

Det är du värd att bli ompysslad en stund..Hoppas att du blir nöjd!!
Ha en trevlig dag :-)

2008-01-29 @ 08:41:20
URL: http://marinasblogg.se
Postat av: Znogge

Jag är i akut behov av klippning och har varit det ett bra tag! Nu måste jag ta mig i kragen och beställa en tid snarast möjligt!
Lycka till hos frisören!
Kram!

2008-01-29 @ 09:49:55
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Nina på Johangården säger

Min kursdag blev ändrad till torsdag... börjar vid 13 och slutar 14.30 - 15.00 ca, denna dag.

2008-01-29 @ 10:13:00
URL: http://ninajohangarden.blogg.se
Postat av: anna hos grannfrun

Hej gumman, tittar in som hastigast..fått låna grannfruns dator.min kommer väl igång nån dag i veckan...
Hoppas allt är ok? Pözz på sessorna!!!

2008-01-29 @ 12:29:39
Postat av: Sickan

Inte konstigt att folk vill köpa.De är ju skitsnygga!

Ha en trevlig dag!
Kram!

2008-01-29 @ 14:00:42
URL: http://myladydiehard.com

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0