Nattinatti!

171507-994
Det blev inget Ikea idag.....vi sköt på det till imorgon om jag känner mig
bättre.
Just nu är det bara höger armbåge som är besvärlig så kanske att
imorgon blir en bättre dag.
Jag har äntligen tagit mig i kragen och plockat fram ett av alla mina
broderier som inte är klart och fått lite sytt på det idag.
Inte alltför enkelt med en knähund av rasen engelskbulldog.
Ella gillar inte alls när jag sitter i soffan och hon inte får sitta i mitt knä.
Det blev inte bara sonen med flickvän som kom förbi här nu ikväll utan
även dottern med pojkvän...... vi har ätit,fikat och haft en mysig stund
men nu är jag helt slut. 
Tänker ta med mig vovvarna och krypa ned i sängen......de lär inte bli
ledsna eftersom de också är trötta nu efter all uppmärksamhet de
har fått.
Nattinatti & sov gott!

Kommentarer
Postat av: Eva-Lena (spoketlaban)

Svar: JAg har fibromyalgi och en gammal skada i min högra axel som jag tyvärr börjar känna av igen.
Nu har jag vilat och känner mig bättre. Gubben får fortsätta.
Kram

2008-01-03 @ 22:21:21
URL: http://www.evalena.blogg.se
Postat av: Maria

Det är sant, brudorkidéer är bäst och lättast att ha. Jag har haft andra också men dom lyckas jag inte alls med.
Hoppas att du mår bättre i morron när du ska göra IKEA:)
Sov gott!

2008-01-03 @ 22:29:00
URL: http://kramaria.blogg.se
Postat av: Åsa/asamia

Hoppas du känner dig bättre idag...har själv tänkt ta en sväng till Ikea idag ;0)
Finfina kort du gjort sen jag var in sist *Kram*
Ha ett gott nytt år, och hoppas jag får fortsätta kika in på alla fina saker du gör.

2008-01-04 @ 08:50:03
URL: http://asamia.blogg.se

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0