Måndag.

171507-1023
Magen känns bra idag......det var kanske något jag ätit ändå.
Vi har fått en del snö här i helgen så nu är det vitt och fint ute.
Hade tänkt börja promenera med vovvarna idag men mina leder
är så onda att det nog får vänta till imorgon.
Känner jag mig bättre senare så kanske jag tar en hund i allafall.
Längesen jag hade en helt oplanerad dag framför mig känns det
som........förra veckan var hektisk i mina mått mätt.
Jag har en hel del att fixa här hemma men det får bli lite gjort
varje dag.
Ha en härlig måndag!

Kommentarer
Postat av: Znogge

Så skönt at magen känns bättre i dag! Förmodligen var det något som du hade ätit. Men det kanske är klokt att ta det ganska lugnt i dag ändå!
Ha en fin måndag!
kram!

2008-01-14 @ 09:19:06
Postat av: maria

Snö. säger du, här är det fem plusgrader och blåst men inget regn ännu, tack o lov för det:))) Ta det lite lugnt nu och gör sakerna lite pö om pö:) Ha en fin måndag!

Postat av: Micke

Har ni snö? Muttrar avundsjukt, här råder medelhavsklimat kan jag meddela...uääääh!!
:)

Ha de bäst!!

2008-01-14 @ 10:59:21
URL: http://beckfjall1.blogg.se
Postat av: Cina

Käraste Helena!! Tack snälla rara omtänksamma för boken. Och så fint det utstansade är! Är det från din gröna grodmaskin?
Det i rött med love och hjärta på blir ju perfekt till Alla hjärtans kort.
Tack än en gång - du värmer alltid mitt hjärta!!
Ta det nu lugnt och hoppas dumma magen blir bra.

*kramar hårt om*

2008-01-14 @ 13:52:08
URL: http://dreamcatched.blogspot.com
Postat av: Ninni

Usch har du varit dålig i magen..bläää!!

Nu är jag hemma igen..kramen

2008-01-14 @ 15:49:19
URL: http://www.ninni.blogg.se
Postat av: neverstop

Usch magsjuka som är så hemskt!
Hoppa lederna bättrar sig lite!
Kram!

2008-01-14 @ 16:28:56
Postat av: curlingmormor

Härligt att magen mår bättre och hasta inte på med det som du tycker måste göras hemma. Ta lite när du känner för det, visst sjutton är det lätt att tala om hur andra skall göra eller hur *skrattar*!!!!
Var rädd om dig!!!
Kramizzzzz

2008-01-14 @ 22:25:14
URL: http://curlingmormor.wordpress.com

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0