Måndag.

171507-1003
Vovvarna var lite fundersamma på vart husse skulle ta vägen när han
gick till jobbet imorse.
Vi var ju sjuka veckan före jul och då jobbade han hemifrån så han
har inte åkt i väg så här tidigt på 3 veckor.
Jag tycker det känns skönt att allt återgår till det normala igen.
Det är inte riktigt över än för vår del eftersom barnen fyller år nu på
tisdag & onsdag.
De har inte tid att fylla år då så vi ska fira dem på lördag i stället.
Eftersom de inte har så stor plats hemma hos sig och vi är stor
släkt så firar vi dem här hemma.
Jag har inte pratat med min mor än men om allt är bra med henne
så åker vi på Ikea en sväng idag.
Sen kommer jag antagligen att vara helt slut så jag har inte planerat
nått mer utan det blir bara vila.
Ha en mysig måndag!

Kommentarer
Postat av: A n n a

Kul med kalas..vila nu ordentligt så du kan partaja ordentligt!!
Så som Vilda ser ut på bilden känner jag mig idag-TRÖTT!! Ska sova hela dan om det behövs :)
Kram från oss..

2008-01-07 @ 10:39:31
URL: http://bannemignog.blogg.se
Postat av: Nina på Johangården säger

Önskar dig en bra dag!

2008-01-07 @ 13:48:35
URL: http://ninajohangarden.blogg.se

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0