Lördag.

171507-965
Idag tror jag att jag gör som Vilda på bilden.....ligger kvar i sängen.
Känner mig som överkörd av ett tåg.......har ont både här och där.
Skönt nog har vi inget inplanerat utan kan ta dagen som den kommer.
Vi skulle behöva handla lite mat men det fixar Anders själv om inte
jag orkar följa med.
Jag köpte en Cuttlebugg innan jul (en stansmaskin) men tråkigt
nog har den inte kommit ännu.......trodde att den skulle komma
igår men det går tydligen inte så snabbt med bussgods.
Grannen jobbar där så han tar den med sig hem så fort den
kommer.
Har även beställt ett nytt månadspaket med hÄnglastämplar och
lite andra pysselsaker så nu har jag en hel del rolig post att se
fram emot ett tag framöver.
Nu ska jag försöka få liv i husse & prinsessorna.....de ligger
fortfarande och snarkar.
Det börjar bli dax för lite frukost tycker jag.
Ha en mysig lördag alla!

Kommentarer
Postat av: maria

Hej, vännen! Jag vet att du varit med ett tag och vet att både maken och jag jobbar på i den takt vi mäktar... Jag tänker bara på att det är lustigt hur man (säkert jag själv oxå) tänker och säger, helt automatiskt liksom:)))

Jag fick en liten stans, du vet en med handtag som du trycker på och så kommer små figurer ut... Den andra saken är en platta med en lite tjockare plastskiva underst, sen lägger jag pappret
och därefter en tunnare plastmall och på mallarna så är det utskurna mönster som jag trycker med en penna med metallknoppar på istället för pennspetsar... Går det att förstå??? Så blir det ett upphöjt/intryckt mönster på pappret... Jag har gjort ett kort som jag ska skicka dig så får du se själv. Det ser faktiskt rätt lyxigt ut, enligt mig själv då:)))

Synd att du inte känner dig något vidare idag, kanske sängen är det rätta!!! Kram på dig!!!

Postat av: Neverstop

usch och fy! jag har oxå sån värk i kroppen idag!!
Det mesta känns tungt och trist!
Ha en bra dag!
Kram!

2008-01-05 @ 12:12:25
Postat av: A n n a

Önskar dig en fin dag/helg..ta hand om dig & lämnar en kram innan jag går...*kram*

2008-01-05 @ 12:20:40
URL: http://bannemignog.blogg.se
Postat av: Maria

Tack detsamma får jag ju säga - korten alltså.
Gud vad det ser gott ut hos Vilda, skulle gärna krypa ner där.
Ha en bra dag!

2008-01-05 @ 12:24:39
URL: http://kramaria.blogg.se
Postat av: gunilla/nilla

Här är det blåsigt och riktiga isbanor på vägarna. Genom fönstrena kan man inte se för dom är täckta med is. OJ, vad jag längtar till våren med värme och alla fina blommor.
Så du har köpt dig en Cuttlebug. Ska jag också göra fortast möjligt. Verkar vara en kul manick det där.
Längtar sååå till nya hÄngelpaketet. Hoppas det kan föra med sig lite vårkänslor.
Ha en underbar helg
Kram till dig/Gunilla

2008-01-05 @ 16:47:15
URL: http://kortnilla.blogg.se
Postat av: Marina

Jag hade oxå velat ligga kvar så där...Men inte idag!!
Jag förstår att du har ont, med tanke på vädret som inte kan bestämma sig..Sonen är helt slut idag..Ville inte äta middag fast han inte hade ätit lunch, men jag tvingade honom i alla fall..Hoppas att du mår bättre snart..

2008-01-05 @ 18:09:22
URL: http://marinasblogg.se
Postat av: Nina på Johangården säger

Just det, sängen hade varit skön att stanna kvar i idag. Isch, vad jag fryser... igen. Ha det bra!

2008-01-05 @ 21:47:43
URL: http://ninajohangarden.blogg.se
Postat av: curlingmormor

Vad härligt det ser ut med vovvsingen i sängen, där skulle säkerligen min kära vovvsing vilja vara också *skrattar*!!!!
Kramizzzz

2008-01-05 @ 23:01:09
URL: http://curlingmormor.wordpress.com
Postat av: Christina

Önskar dig en god natt min vän
Kram

2008-01-06 @ 00:00:21
URL: http://qinna.blogspot.com

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0