Onsdag.

171507-1067
Nu var det ett tag sen jag behövde kliva upp så här tidigt men idag
är ryggen inte kul.
Mamma och jag ska åka och hälsa på min dotter och som tur är så
har vi bestämt vid 12 så jag hinner kanske slumra en stund till när
tabletterna börjat göra värkan.
Jag var bara tvungen att ta en bild av Ella i helgen när husse varit
ute och hackat is på altanen........hon som älskar att skopa is med
lilla underbettet såg mycket sur ut.=)
Vad kul att så många ville vara med på utlottningen......jag ska se
till att Anders hinner dra en lott innan han går till jobbet.
Vinnaren presenteras lite senare idag.
Nu ska jag göra ett försök att somna om.......såg sammandraget
på Oscars Galan i går så det har inte blivit mer än 4 timmars
sömn ännu.
Ha en härlig onsdag!

Kommentarer
Postat av: Eva-Lena

Hoppas du mår bättre när tabletterna värkat och att du orkar att åka i väg. Ha en bra dag.
Kram

2008-02-27 @ 07:21:30
URL: http://www.evalena.blogg.se
Postat av: Marina

Men Helena!Förstöra det roliga för Ella sådär :-)
Hon ser lite fundersam ut!
Hoppas att ni får det trevligt hos dottern och att den värsta värken ger med sig!
Kram!

2008-02-27 @ 07:53:18
URL: http://marinasblogg.se
Postat av: Christina

Inget kul med ryggen hoppas att tabletterne hjälper....
Oj, har missat tävlingen på dina fina kortfår vara med nästa gång istället.
Ha en skön dag vännen
Kram

2008-02-27 @ 08:10:43
URL: http://qinna.blogspot.com
Postat av: Anonym

Stackars vovvsingen, hade husse inte kunnat lämnat lite is *skrattar*???
Kramizzz

2008-02-27 @ 22:13:57

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0