Onsdag

171507-1035
Vovvarna älskar att ligga i soffan och mysa i vårsolen......visst är de söta?
Jag har sovit dåligt inatt vilket jag alltid gör när det varit stressigt runt
mig.
Så jag är trött och har ont som vanligt....inget mirakel har skett under
natten.
Men jag har inte fått någon allergisk reaktion på sprutan heller så då
får jag väl vara nöjd.=)
Hade tänkt pyssla med Malin idag men jag får så lov att skjuta på det
till någon annan dag.......tur att man har förstående vänner.
Det känns som jag behöver en lugn dag med vovvarna för att
återhämta mig från gårdagen.
Även om det gick bra så var jag stressad över det och nu när det är
över och pressen släpper så känner jag mig helt slut i både kropp
och själ.
Det ser ut att bli ett strålande väder idag igen men tråkigt nog har det
börjat att blåsa.
Känner jag mig lite bättre senare så ska jag försöka ta mig ut på
promenad med vovvarna......jag får åtminstonde på mig ett par skor
nu så chansen finns.
Tack för alla fina kommentarer jag alltid får och för allt stöd ni gav mig
igår.......sånt värmer.=)
Ha en mysig onsdag!


Kommentarer
Postat av: Znogge

Hoppas du får en hyfsat bra dag i dag och att du snart känner dig bättre! Prinsessorna är hur söta som helst när de sussar tillsammans!
Kram!

2008-02-13 @ 08:59:16
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Anna

Jättebra att det inte kommit nåt bakslag ännu...
Svarat på mailet..kör på du!
Ha en bra dag & pyssla på nu..*kram*

2008-02-13 @ 10:13:44
URL: http://bannemignog.blogg.se
Postat av: Marina

Håller tummarna att det inte blir något den här gången..Så att det vänder nu!!
Ha en fortsatt bra dag!

2008-02-13 @ 15:17:48
URL: http://marinasblogg.se
Postat av: Nina på Johangården

Tänk om man kunde komma på något som tog bort din sjukdom... som gjorde att den försvann för alltid. Det brukar jag tänka på. Måste vara ett litet helvete att vara fast i den jämt.

Kram!

PS! I morgon är det skola igen!

2008-02-13 @ 16:21:02
URL: http://ninajohangarden.blogg.se
Postat av: curlingmormor

Vad skönt att du kommer i skorna igen och att du inte har fått någon allergisk reaktion!!!!
Det är ju inte så konstigt att du känner dig slut och trött, nu har du ju fått sprutan och kan pusta ut och då kommer ju den reaktionen.
Kramizzzzzzz på dig!!!

2008-02-13 @ 22:28:45
URL: http://curlingmormor.wordpress.com
Postat av: Ninni

Du är fantastisk vet du det??

Du kämpar med din sjukdom och du klagar aldrig, visst du skriver om din värk men inte på ett klagande sätt om du förstår vad jag menar!
Så finns det dom som jämrar sig så fort de får en förkylning...

Många kramar från mig

2008-02-14 @ 07:11:47

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0