Fredag.

171507-1011
Inatt har jag inte sovit många timmar pga värk.
Jag är så trött på att nästan aldrig kunna göra det jag planerat.
Idag var det tänkt att Malin & Max skulle komma och pyssla lite
men jag känner att det går inte ,,,,,,,jag är så himla trött och har
så jäkla ont.
Skulle behöva på apoteket och hämta Enbrelsprutorna och på
Ica Maxi och hämta ett paket.......jag ska höra med mamma om
hon kan hjälpa mig med det.
Vilda blir nog galen snart av tristress.......skönt att det är helg nu
så husse kan roa henne lite och gå på promenader.
Det går bättre med Ella.....hon är inte alls lika krävande som
Vilda utan är nöjd bara hon får sitta med mig i soffan.
Nu ser jag nästan fram emot tisdag när jag ska in och ta
Enbrelsprutan......det kan ju inte gå fel igen.
Sen är det bara att hoppas att jag får effekt av den.
Ha en skön fredag!

Kommentarer
Postat av: Gisan

Hoppas att din mamma kan komma och hjälpa dig med dina ärenden! Jag hoppas också att helgen medför mindre värk och mera sömn. Kramar...

2008-02-08 @ 09:24:33
URL: http://gisan.blogg.se
Postat av: Znogge

Hoppas du
kan få lite hjälp av din mamma med apoteket och ICA. Men framför allt hoppas jag det går bra med sprutan så du slipper värken eller den i alla fall blir mindre!
Kramar!

2008-02-08 @ 09:44:13
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Sickan

Usch vad jobbigt,både att inte kunna sova och att ovanpå det ha ont!!

Och det är så trist att aldrig kunna planera sina dagar i förväg. Att man aldrig vet hur man mår i morgon! (det vet man ju iofs aldrig,men du vet vad jag menar)

Ha det så bra du kan!
Kram!

2008-02-08 @ 12:31:14
Postat av: Ninni

Hoppas nu att sprutan hjälper den här gången!!

Förstår om det känns frustrerande att inte orka göra vad man tänkt..usch va tråkigt!

Ha en bra dag trots allt..kramen

2008-02-08 @ 14:10:37
URL: http://www.ninni.blogg.se

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0