Söndag.


Igår hade vi kanonväder här och det ser ut att bli lika fint idag.
Anders var tvungen att installera om min dator tillslut pga det där viruset
jag lyckats få.
Nu hoppas jag att allt ska funka som det ska igen men jag har fått order
om att enbart uppdatera min blogg nu på morgonen så bloggrundan får
vänta.
Han är inte riktigt klar med alla installationer än men lite senare idag ska
jag nog kunna kika in till er alla.
Förutom allt pyssel med min dator så ska vi åka iväg och köpa en ny
skottkärra idag och lite höstblommor.
Det blev så tomt på altanen nu när man rensat bort en del av sommarens
blommor.
Ha en mysig dag alla!

Kommentarer
Postat av: sofie algeson

Är det inspektions runda på altanen?Kram

2008-08-24 @ 08:25:55
URL: http://sofiealgeson.blogspot.com
Postat av: Sickan

Skönt att burken är "ren" nu i allfall!

Hoppas ni får en bra dag!

kram!

2008-08-24 @ 10:28:45
URL: http://sickans.nu/pentaxk100d
Postat av: Eleonora

Visst är det besvärligt när man får virus i datan. Men har du inget skydd? Jag prenumererar på virusskydd och ser ibland små skyltar poppa upp att "nu är skyddet i verksamhet" . Jag har aldrig haft strul på detta sättet - peppar, peppar.



Så svårt för Vilda med knäet. Förstår att det inte är lätt att känna på benet hur det är fatt. Måste nog till en proffsig veterinär till det. Men om du undrar så gå hellre förr än senare och kolla!! Som du säger: hon är så tålig och visar kanske inte att hon har ont. Hoppas verkligen det ordnar till sig!



En skön söndag önskar jag dig. Det ska jag ha. Ska nämligen gå med en väninna på Mama Mia-filmen. Vi hörs. Kramisar till dig

2008-08-24 @ 10:29:02
URL: http://konvaljen.blogspot.com
Postat av: Znogge

Det är inte lätt naär datorerna inte gör som man vill! Jag kan inte mycket men Husse är tack och lov en fena på det.

Hos oss är det tråkigt väder även i dag så trädgården får anstå. Jag skulle snart behöva beställa ett par kort. Hoppas du har tid och möjlighet! Hör av mig närmre.



Kram och ha en härlig söndag!

2008-08-24 @ 10:47:43
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Ninni

Här är det kanonväder också!!



ja blommor vill man allt ha..mina sommarblommor är fortfarande superfina!



Ha en toppendag min vän.kramen

2008-08-24 @ 10:48:57
Postat av: Gunilla/Nilla

Bra att det ordnade sig med datorn. Andreas "städade" och installerade om min härom dagen.



Vill INTE ha höst redan. Tycker det kan vänta ett tag till. Känns som sommaren varit så kort.



Sköt om dig och ha en härlig söndag

Stor kram till dig vännen♥

/Gunilla

2008-08-24 @ 11:54:46
Postat av: Anna

Himmel man får ju värsta abstinensen efter blogglivet om datorn lägger av..tur att du är med nu då...m mm nu är det tid att klippa ner o rensa..men det är gott det med...

2008-08-24 @ 16:15:04
URL: http://filipendula.blogg.se/
Postat av: Grannfrun

Visrus is teh shit..



Ja visst blir man beroende av datorn. Eller dom man "hälsar" på snarare. En bloggrunda för att se att alla är okej, liksom.=)



Jag har varit på IKEA. Tralla la^^

Pst. Annica vill ha en liten "Ella". Finns ett klipp på you tube där en liten valp "skrämmer" sin pappa. Har du sett den? Annica har visat mig den 38729080978765!! gånger!! =)Kramelikram

2008-08-24 @ 17:48:15
URL: http://www.dramigbaklaenges.blogspot.com
Postat av: Anna

What...inget kort idag??? Du mår väl bra? :) skojar bara.. du känner ju mig..

2008-08-24 @ 19:00:57
URL: http://filipendula.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0